Partner spod znaku tęczy

Rainbow Tours w 2013 roku postawił na franczyzę. Efekt? Sprawdźcie sami.
Ostatnie dwa lata upłynęły touroperatorowi Rainbow Tours na intensywnych otwarciach franczyzowych biur podróży. W 2012 roku powstało pięć takich biur, w tym roku już 13. Ostatnie trzy pojawiły się w Koninie, Tarnowie oraz Poznaniu. Wcześniejsze otwarcia doszły zaś do skutku m.in. w Ostrowie Wielkopolski, Raciborzu, Grudziądzu, Warszawie. Łącznie pod szyldami Rainbow Tours i spółki zależnej ABC Świat Podróży działają obecnie 74 punkty własne i 23 franczyzowe.
- Jesteśmy w trakcie rozmów z kolejnymi 8 kandydatami na franczyzobiorców. Cały czas zgłaszają się do nas chętni – mówi Radomir Świderski z działu marketingu Rainbow Tours. - Wymagania finansowe dotyczą niezbędnego kapitału na inwestycję w postaci wynajęcia atrakcyjnego lokalu i jego adaptacji zgodnie z projektem przekazanym przez Rainbow Tours. Opłata licencyjna i marketingowa są ściśle powiązane z wartością sprzedaży biura i uwzględniają zniżki z tytułu lokalnych działań reklamowych franczyzobiorcy.
- Rozwój sieci franczyzowej traktujemy jako kluczowy projekt w optymalizacji sieci sprzedaży. To strategia na najbliższe kilka lat. Zależy nam na zbudowaniu partnerskich relacji z osobami, które podobnie jak my wierzą w sens funkcjonowania biura podróży pod silną marką touroperatora. Na chwilę obecną mamy 20 biur działających w oparciu o formułę franczyzy, jednak w niedługim czasie ich liczba ulegnie zwiększeniu – mówi Stanisław Franiak, dyrektor sieci sprzedaży w Rainbow Tours.
Na wszystkich etapach realizacji projektu biuro może liczyć na wsparcie touroperatora - począwszy od wyboru optymalnej lokalizacji, po projekt adaptacji wnętrza lokalu w oparciu o nowoczesny design stosowany we wszystkich nowopowstałych biurach. Rainbow Tours pośredniczy również w wykonaniu i zakupie mebli oraz innych elementów wyposażenia biura. Pracownicy mogą liczyć na szkolenia produktowe oraz dotyczące obsługi klienta. Właściciel biura natomiast otrzymuje wsparcie finansowe przy okazji lokalnych działań marketingowych i reklamowych.
(gum)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej