Sprawdzony partner

Właścicielem 150. placówki Meritum Banku został partner, który współpracował już z bankiem.
W pierwszych dniach grudnia w Warszawie ruszyła 150. placówka partnerska Meritum Banku. Uruchomił ją doświadczony przedsiębiorca, który od czerwca tego roku prowadzi już jedną placówkę tego banku, a od lat zajmuje się pośrednictwem finansowym. Meritum Bank jest pierwszym bankiem w Polsce, który zrezygnował z kosztownej budowy sieci własnych oddziałów i postawił na sieć partnerską, jako główny kanał dystrybucji. Swoich partnerów bank pozyskuje między innymi spośród pośredników finansowych, którzy oferują jego produkty. Do Meritum przystępują też właściciele małych sieci z tej branży oraz partnerzy banków.
- Jesteśmy jedną z nielicznych instytucji finansowych, które nie ograniczają swoich partnerów zakazem konkurencji, wierzymy bowiem, że jakość obroni się sama. Potwierdzają to kolejne firmy, z którymi nawiązujemy współpracę oraz nowi franczyzobiorcy - wyjaśnia Jacek Biskup, dyrektor Departamentu Zarządzania Siecią Partnerską Meritum Banku.
Meritum Bank stawia też na innowacyjne rozwiązania. Był jednym z pierwszych banków w Polsce, który wdrożył system rejestrujący liczbę wejść do placówki. Wcześniej niż większość konkurentów sięgnął także po rozwiązanie Digital Signage - formę komunikacji z klientami za pomocą sieci elektronicznych ekranów reklamowych. W listopadzie w centrali banku uruchomiona została placówka modelowa. Powstała po to, by potencjalny partner mógł w czasie pierwszego spotkania zobaczyć, jak będzie wyglądał jego własny bank. W placówce zostały wykorzystane wszystkie elementy, które znajdują się w każdym oddziale sieci franczyzowej.
Koszt uruchomienia placówki partnerskiej wynosi około 30 tys. zł plus opłata licencyjna. Ze statystyk banku wynika, że staje się ona rentowna zwykle po 12 miesiącach, choć wielu partnerom udaje się to osiągnąć wcześniej. Najlepsi partnerzy osiągają rentowność już po miesiącu prowadzenia działalności. Meritum Bank otwiera placówki partnerskie w miejscowościach powyżej 30 tys. mieszkańców - liczy zarówno na pojedyncze otwarcia, jak i partnerów sieciowych, którzy poprowadzą więcej niż jedną placówkę pod logo Meritum. Obecnie w sieci funkcjonuje 24 takich partnerów – łącznie zarządzają 68 placówkami. Rekordzista posiada ich 7.
(emka)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową

Żabka
Sklepy typu convenience

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

New York Pizza Department
Pizzerie

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...