100 na koniec roku

Piotr i Paweł kończą rok otwarciem jubileuszowego sklepu i zmianami w składzie zarządu.
Tegoroczna jesień upłynęła w sieci Piotr i Paweł po znakiem otwarć, których ukoronowaniem było uruchomienie setnej placówki w Gdyni. W tym roku na otwarcia nie możemy już liczyć, ale sieć ma duże oczekiwania wobec 2014 roku.
- Gorący okres w rozwoju sieci miał miejsce w ostatnim kwartale bieżącego roku, przede wszystkim w październiku i listopadzie, kiedy to uruchomiliśmy m.in. 3 sklepy, które przeszły rebranding. W grudniu zamierzamy skupić się na handlu detalicznym, a na otwarcia kolejnych sklepów przyjdzie czas już po Nowym Roku. Chcielibyśmy, żeby w 2014 sieć powiększyła się o 20-30 nowy sklepów. Plany są ambitne, ale mamy nadzieję, że uda nam się je zrealizować, zwłaszcza, że już prowadzimy zaawansowane rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami - mówi Magdalena Domagała, dyrektor ds. franczyzy Piotr i Paweł.
Franczyzobiorcami Piotra i Pawła mogą zostać zarówno ci, którzy prowadzą już swój sklep spożywczy, jak i osoby, które dopiero zamierzają wystartować z biznesem w branży spożywczej. Firma nie pobiera żadnych opłat związanych z przystąpieniem do sieci. Piotr i Paweł idzie nawet o krok dalej i zapewnia wszystkim nowym franczyzobiorcom, którzy dołączą do sieci do końca przyszłego roku, pokrycie kosztów rebrandingu placówki. Minimalna powierzchnia sklepów, które chcą przyłączyć się do sieci Piotr i Paweł to 500-600 m2. Lokal powinien znajdować się w atrakcyjnych handlowo miejscu, wielkość miasta nie ma dla sieci kluczowego znaczenia, o wiele ważniejszy jest jego potencjał handlowy i możliwości rozwoju.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU

Al. Capone

Auchan

Booksale.pl

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Chorten

Czas na Herbatę

Delikatesy Centrum

Dr Konopny

Duży Ben Market Alkoholowy

Husse

Intermarché (Grupa Muszkieterów)

Leonidas

Odido

Oskroba

Pierrot Woda Źródlana

Polska Sieć Handlowa Lewiatan

SO FLY The Vape Shop

Stokrotka

Unikat Woda i Napoje

Wesoła Pani

Żabka
Sklepy typu convenience
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej