Z Poznania na wschód

Eurokiosk planuje w przyszłym roku uruchamiać lokale w województwach na wschodzie Polski.
- Nasze salony prasowe są już bardzo dobrze znane na terenie zachodniej Polski, dlatego teraz wchodzimy z naszymi markami na północ i wschód - mówi Tomasz Pitak, dyrektor operacyjny Eurokiosk. - Prowadzimy też różne działania mające na celu podniesienie atrakcyjności działających już lokali. W poznańskich salonach prasowych połączonych z Eurocafe zainaugurowaliśmy na przykład działalność Sceny Młodych, gdzie mogą promować się młodzi wokaliści.
Franczyzobiorca Eurokiosku otrzymuje od centrali w pełni wyposażoną placówkę, nie musi się więc martwić o prace remontowe i wykończeniowe, ani też o meble. Na zatowarowanie punktu trzeba przeznaczyć ok. 30 tys. zł. Za przystąpienie do sieci, w zależności od konceptu, trzeba zapłacić od 3,5 do 7 tys. zł, opłata bieżąca kształtuje się na poziomie 250-500 zł. Do tego trzeba doliczyć opłatę z tytułu najmu lokalu).
- Euro-Salony Prasowe często mieszczą się w marketów dyskontowych, gdzie relacja odwiedzalności do kosztów wynajmu jest korzystniejsza niż w typowych galeriach handlowych. Dzięki temu franczyzobiorcy szybciej zaczynają zarabiać – mówi Tomasz Pitak.
Franczyzobiorcy przechodzą szkolenia z prowadzenia saloniku prasowego, otrzymują również wsparcie marketingowe i pomoc w znalezieniu najlepszych dostawców, w tym dedykowanego dostawcę prasy - Ruch.
Spółka Eurokiosk zajmuje się rozwojem trzech sieci franczyzowych: sprzedających prasę i drobne artykuły gospodarcze sieci Euro - Salon Prasowy, kawiarni Eurocafe oraz punktów gastronomicznych Eurosnack. Sieci rozwijane przez spółkę Eurokiosk istnieją na rynku od 1997 roku. Na początku firma działała głównie na terenie Poznania, dziś liczący 150 punktów w całej Polsce. Każdego roku powiększa się o ok. 20 nowych lokali.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU

Al. Capone

Auchan

Booksale.pl

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Chorten

Czas na Herbatę

Delikatesy Centrum

Dr Konopny

Duży Ben Market Alkoholowy

Husse

Intermarché (Grupa Muszkieterów)

Leonidas

Odido

Oskroba

Pierrot Woda Źródlana

Polska Sieć Handlowa Lewiatan

SO FLY The Vape Shop

Stokrotka

Unikat Woda i Napoje

Wesoła Pani

Żabka
Sklepy typu convenience
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej