Manicure "pod ręką"

Do końca roku sieć Manicure Express powiększy się o cztery nowe punkty w galeriach handlowych.
Pierwsze stoisko Manicure Express została otwarta w kwietniu ubiegłego roku w Galerii Łódzkiej. Dziś sieć liczy już 8 punków, z których 3 prowadzą franczyzobiorcy. We wrześniu powstały punkty w Szczecinie i Łodzi. Do końca roku Manicure Express otworzy swoje wyspy w Olsztynie, Gdyni, Gdańsku oraz w Warszawie.
- Klienci Manicure Express nie muszą umawiać się na wizytę, mogą przyjść do nas na przykład podczas wizyty w centrum handlowym, a później dokończyć zakupy. Taka filozofia sprawia, że usługa manicure jest dosłownie "pod ręką" i nie wymaga specjalnego planowania wizyty u manicurzystki, co zawsze wiąże się z pewnym zobowiązaniem oraz zagospodarowaniem czasu – mówi Marta Drzewiecka-Kraterska, prezes zarządu Manicure Express.
Punkty Manicure Express powstają w centrach handlowych (wyspy handlowe) oraz przy uczęszczanych ulicach i szlakach komunikacyjnych (optymalna powierzchnia takiego lokalu to 50 m2).
- We wrześniu uruchomiliśmy pierwszy salon proponujący, poza manicurem, pedicure oraz pełen zakres usług kosmetycznych. Wszystkie usługi wykonywane są bez wcześniejszego umawiania się. Myślimy o dalszym rozwoju takich salonów nie tylko w ramach galerii, ale także na bardzo uczęszczanych „szlakach komunikacyjnych” - dodaje Marta Drzewiecka-Kraterska.
Wysokość inwestycji zależy w dużej mierze od warunków najmu powierzchni w galerii handlowej. Całość inwestycji nie powinna jednak przekroczyć 70 tys. zł. Opłata za przystąpienie do sieci Manicure Express wynosi 15 tys. zł. Franczyzobiorca musi również wnosić opłatę miesięczną w wysokości 500 zł oraz opłatę na fundusz marketingowy, która stanowi 1 proc. wartości obrotu punktu.
Franczyzodawca zapewnia swoim partnerom pomoc w znalezieniu najlepszej lokalizacji oraz wynegocjowanie atrakcyjnych warunków najmu.
- Pomagamy naszym franczyzobiorcom m.in. w sprawach kadrowych – rekrutując dla nich pracowników i prowadząc szkolenia personelu. W naszej gestii leżą również działania związane z marketingiem – wylicza prezes zarządu Manicure Express.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU

Body Evolution

DepilConcept

EMS FitFactory

Equivalenza

F45 Training

Fast Line Studio

Fit +

Fit For Face

Gentlemen Barber Shop

Haircut Express

Hati Thai

Insway Gabinety Medycyny Naturalnej, Salony Zdrowia

In.Time

Jasmine Oriental Massage & Spa

Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris

Laser on the Way

Martelle Studio

Men’s World Barber & Clinic

Nail Factory

Orient Massage & Thai Organic

Perfect Look Clinic

Platinum Active EMS

Sieć Instytutów Podologii Suela

Studio Figura

Thai Bali Spa

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Xtreme KiDS

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej