Konkurencja Booking.com we franczyzie

Kizman Travel, międzynarodowy system rezerwacji, poszukuje w Polsce masterfranczyzobiorcy.
Portal Kizman Travel, który powstał w 2010 roku, działa już w kilkunastu krajach świata, m.in. w Chorwacji, Austrii, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i Francji. Firma planuje ekspansję w Europie Środkowo-Wschodniej, dlatego aktualnie poszukuje biorcy licencji nad Wisłą. Licencja master na Polskę kosztuje 70 tys. zł.
- Obecnie, biorąc pod uwagę międzynarodowe systemy rezerwacji takie jak Booking.com, zajmujemy mniej, więcej 10. miejsce jeśli chodzi o popularność KizmanTravel.com. Nasza pozycja staje się coraz mocniejsza, dlatego zdecydowaliśmy się podzielić pomysłem na biznes z innymi - mówi István Kizman, właściciel marki.
Z oferty portalu korzystają klienci indywidualni (pary, rodziny, grupy przyjaciół) oraz biznesowi, którzy potrzebują noclegu w trakcie wyjazdów służbowych. Przedsiębiorca, który zdecyduje się na współpracę otrzyma wsparcie w postaci szkolenia, zintegrowanego systemu rezerwacyjnego oraz 24-godzinnej pomocy webmastera. Przychody franczyzobiorcy to opłaty wnoszone przez właścicieli hoteli, pensjonatów i hosteli reklamujących się na portalu. Aby prowadzić biznes nie trzeba wynajmować dodatkowej powierzchni biurowej, działalność można prowadzić w trybie tzw. home office. Dlatego koszty operacyjne są bardzo niskie. Partner zobowiązany jest do wnoszenia comiesięcznych opłat - marketingowej i bieżącej - w łącznej wysokości 17 proc. obrotu.
Raz w roku właściciel marki organizuje spotkanie partnerów prowadzących narodowe wersje portali Kizman Travel. W tym roku spotkanie, na którym przedsiębiorcy wymieniali się swoimi doświadczeniami, odbyło się na początku września w Chorwacji. Jak pokazuje przykład węgierskiego KizmanTravel.com latem notuje się 80-100 rezerwacji noclegów. Węgierska baza hoteli urosła przez trzy lata do 1,5 tys. obiektów.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej