Dramat fryzjerski zażegnany

Jean Louis David zatrzymał spadek liczby klientów. - To najlepszy rok od dawna - twierdzi zarząd.
- Odwiedzalność salonów ma tendencję spadkową i należy skoncentrować się na wyhamowaniu tego trendu. Pracujemy nad rozszerzeniem oferty i jakością serwisu, aby przyciągać klientów – tłumaczył w pierwszej połowie roku Tomasz Bączyk, członek zarządu Provalliance Poland, która w Polsce rozwija francuską sieć Jean Louis David.
Dziś nastroje menedżera są nieporównywalnie lepsze. - Mogę już teraz powiedzieć, że 2013 rok jest dla nas najlepszym od dawna. Powiększyliśmy ofertę o kosmetyki z najwyższej półki i ten krok okazał się strzałem w dziesiątkę. Asortyment, choć jest z wysokiej póki cenowej, świetnie przyjął się wśród klientów – mówi Bączyk.
Przekonuje też, że na wyższe przychody i ruch w salonach wpływ miało położenie nacisku na standard obsługi.
- Cały czas dopracowujemy procedury, dzięki którym klient może informować nas o jakości naszych usług, zgłaszać opinie i reklamacje. Przykładamy do tego duże znaczenie. Na rynku usług fryzjerskim wcale nie chodzi o to, by zdobywać jak najwięcej nowych klientów. Prawdziwą sztuką jest ich przy sobie utrzymać – zaznacza Bączyk.
Zwiększeniu ruchu w salonach służyć ma również restrukturyzacja sieci punktów usługowych. Zarząd Provalliance w ostatnich miesiącach zamykał mniej rentowne punkty własne, w przypadku których dobiegały końca umowy najmu. Pozyskał za to w tym czasie trzy nowe salony franczyzowe. Obecnie w sieci działa łącznie 35 placówek. - W tym roku planujemy jeszcze dwa otwarcia i jedno zamknięcie – zapowiada Tomasz Bączyk.
(gum)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Żabka
Sklepy typu convenience

4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową

Willisch
Lodziarnie

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

New York Pizza Department
Pizzerie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...