Franczyza na wagę

Saponando, właściciel sklepów sprzedających detergenty na wagę, chce otwierać rocznie nawet 20 punktów.
Saponando to włoska marka środków czyszczących, piorących i chemii gospodarczej, które sprzedawane są na kilogramy prosto z dozowników. Firma powstała kilkanaście lat temu na Sycylii, a pierwszy sklep w Polsce otworzyła w czerwcu tego roku w stolicy Małopolski, a do końca września zostaną otwarte dwa sklepy franczyzowe w Tarnowie i kolejny w Krakowie. Rozwojem tego konceptu w naszym kraju zajmuje się spółka TCO.
- Saponando to małe, lokalne sklepy, gdzie gospodynie mogą co dzień kupić wszystko, co jest niezbędne do prania i sprzątania domu. Zasięg jednego sklepu szacujemy na 20-30 tys. mieszkańców, miejsca na rynku jest więc sporo – mówi Karolina Mikołajczyk, dyrektor marketingu TCO. - Mamy jednak świadomość, że koncept nie jest jeszcze znany w Polsce, dlatego nasze plany rozwojowe są umiarkowane. Chcemy otwierać od 10 do 20 sklepów rocznie. Wszystkie w ramach franczyzy.
Najlepszym miejscem na sklep z detergentami Saponando są osiedla mieszkaniowe i ulice handlowe w dużych miastach oraz w dobrych punktach handlowych w mniejszych miejscowościach. Lokal, wraz z zapleczem, musi mieć od 20 do 50 m2 powierzchni. Osoby, które chcą sprzedawać produkty Saponando w już istniejących sklepach muszą na nie wygospodarować co najmniej 15 m2 dla podstawowego zestawu dozowników. Firma nie pobiera za przystąpienie do sieci żadnych opłat, zaś opłata bieżąca kształtuje się na poziomie 350-500 zł miesięcznie. Saponando zapewnia swoim partnerom projekt wnętrza i pomoc w wykończeniu go zgodnie ze standardami sieci, łącznie z montażem dozowników w sklepie. Franczyzobiorca uczestniczy również w akcjach promocyjnych i działaniach marketingowych.
- Ogromnym atutem Saponando jest fakt, że klient może kupić dokładnie tyle produktu ile potrzebuje, zawsze w ten samej cenie. Innowacyjnym elementem tego konceptu jest również możliwość wybrania jednego z 20 dostępnych zapachów, który dodaje się do produktów – podsumowuje Karolnia Mikołajczyk.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU

Al. Capone

Auchan

Booksale.pl

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Chorten

Czas na Herbatę

Delikatesy Centrum

Dr Konopny

Duży Ben Market Alkoholowy

Husse

Intermarché (Grupa Muszkieterów)

Leonidas

Odido

Oskroba

Pierrot Woda Źródlana

Polska Sieć Handlowa Lewiatan

SO FLY The Vape Shop

Stokrotka

Unikat Woda i Napoje

Wesoła Pani

Żabka
Sklepy typu convenience
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej