Być jak alfa i omega

Dla partnerów Kancelarii Prawnych Omega ważny jest kontakt z potencjalnymi klientami za pośrednictwem witryny internetowej.
Kancelarie Prawne Omega zajmują się doradztwem prawnym na rzecz klientów indywidualnych oraz przedsiębiorców. Wśród świadczonych usług znajduje się dochodzenie roszczeń odszkodowawczych (z tytułu wypadków komunikacyjnych, w pracy, w rolnictwie, błędów medycznych), windykacja wierzytelności, ochrona prawna firm i dochodzenie należności związanych z bezumownym korzystaniem z nieruchomości.
- Do współpracy zapraszamy nie tylko prawników i radców prawnych. Naszym franczyzobiorcą może zostać również przedsiębiorca nie posiadający wykształcenia prawniczego, w takim wypadku koniecznym jest jednak zatrudnienie w placówce co najmniej jednego prawnika o odpowiednim stopniu wiedzy i doświadczenia – mówi Jarosław Panasiuk, prezes zarządu. - Nie bez znaczenia pozostają również możliwości finansowe partnera. Oczywistym jest, że w początkowym okresie placówka może nie generować zysków, a koniecznym będzie poniesienie znacznych nakładów na jej rozwój. Dlatego jednym z elementów koniecznych przy nawiązywaniu współpracy jest posiadanie odpowiedniego zabezpieczenia finansowego.
Uruchomienie kancelarii trwa od dwóch tygodni do trzech miesięcy. Wszystko zależy od czasu w jakim znajdziemy odpowiedni lokal – najlepiej położony w sąsiedztwie sądu lub prokuratury, zaadaptujemy w nim sekretariat i pokój prawnika oraz zatrudnimy personel. Ważne, żeby biuro znajdowało się w miejscu łatwo dostępnym dla klienta oraz żeby była możliwość widocznego jego zewnętrznego obrandowania. W biznes trzeba zainwestować 23 tys. zł. Dodatkowo co miesiąc należy uiszczać na konto franczyzodawcy opłatę w wysokości 600 zł. Partner otrzymuje w zamian wyłączność terytorialną na danym obszarze, obecność w witrynie internetowej Kancelarii Omega, dostęp do programów wspomagających prowadzenie działalności prawniczej – Legalis i Lex Prestige.
- W ostatnich latach powstało wiele internetowych kancelarii prawnych zapewniających szeroki wachlarz usług, umożliwiając kontakt z prawnikiem niemalże przez całą dobę. Stąd też ważne dla naszych franczyzobiorców jest umożliwienie za pośrednictwem witryny internetowej kancelarii nawiązanie kontaktu z potencjalnymi klientami - dodaje Jarosław Panasiuk.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej