Biuro przychodzi do klienta

Nowy format biura podróży My Travel, z dojazdem do klienta, stosowany jest wyłącznie w dużych miastach.
Pierwsze biuro podróży My Travel powstało w 2008 roku. Dwa lata później spółka Evip Group, właściciel marki, rozpoczął budowanie sieci, do której obecnie należą 33 placówki – prawie wszystkie franczyzowe. Docelowo firma chciałaby potroić tą liczbę. Wciąż brakuje pierwszego franczyzobiorcy w czterech województwach: zachodniopomorskim, warmińsko-mazurskim, świętokrzyskim i lubelskim. W najbliższym czasie powstaną biura w Warszawie i Gorzowie Wielkopolskim.
- Szukamy partnerów z miast liczących minimum 30 tys. mieszkańców, którzy dysponują lokalem w miejscu o dużym przepływie ludzi, również w galerii handlowej. Franczyzobiorca powinien posiadać zdolności menedżerskie, jeśli planuje także obsługiwać klientów, przydatne okaże się doświadczenie w branży. Nie jest ono jednak konieczne, bowiem organizujemy cykl szkolenie tematycznych: na temat systemów rezerwacyjnych, standardów obsługi klienta i aktualnych trendów w turystyce – wymienia Damian Ozga, prezes Evip Group.
Inwestycja w biznes wynosi 30 tys. zł, z czego trzecia część tej kwoty stanowi opłata wstępna. W zamian franczyzobiorca otrzymuje projekt oraz wyposażenie lokalu, materiały reklamowe i system CRM pomocny w codziennej obsłudze klienta. W związku ze zmianami dotychczasowych przyzwyczajeń turystów, firma postanowiła wyjść im naprzeciw wprowadzając nową formułę kontaktu z klientem.
- Wszyscy jesteśmy coraz bardziej zajęci, żyjemy szybko, zwłaszcza w dużych miastach. Z myślą o takich naszych klientach uruchomiliśmy nową usługę Turystyczny Konsultant Mobilny – Mobil Travel. To takie multiagencyjne biuro na kółkach, które osobiście odwiedza klienta. Liczymy, że właśnie w dużych aglomeracjach miejskich to rozwiązanie sprawdzi się i potencjalni klienci dostrzegą korzyść zaoszczędzonego czasu, który musieli by przeznaczyć na dotarcie do biura – wyjaśnia Damian Ozga.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej