Dochodowa paczka

Transakcje internetowe wpływają na rosnącą liczbę przesyłek, a co za tym idzie sprzyjają otwarciom punktów kurierskich epaka.pl.
Epaka.pl świadczy usługi pocztowe i kurierskie dla klientów indywidualnych oraz małych i średnich firm. Sieć liczy 2 placówki własne oraz 20 punktów franczyzowych. Tegoroczne plany rozwoju zakładają uruchomienie kolejnych 10 punktów, które będą powstawać w miastach liczących co najmniej 30 tys. mieszkańców.
- Wartość rynku przesyłek kurierskich cały czas rośnie, głównie ze względu na większy udział sprzedaży internetowej. Na poprawę sytuacji na rynku wpływ ma również coraz częstsze zlecanie przez małe i średnie firmy usług kurierskich wyspecjalizowanym firmom – mówi Dariusz Chornicki, właściciel marki epaka.pl.
Opłata za przystąpienie do sieci epaka.pl wynosi 27 tys. zł. W ramach tej kwoty franczyzobiorca otrzymuje pakiet startowy obejmujący umeblowanie i wyposażenie wnętrza w niezbędny sprzęt, do tego dochodzi jeszcze pakiet nośników reklamowych, wszelkie niezbędne licencje, oraz wsparcie przy pierwszej kampanii reklamowej. Franczyzobiorca musi we własnym zakresie dokonać remontu lokalu, jeśli zachodzi taka konieczność.
- Franczyzobiorca samodzielnie poszukuje lokalu o powierzchni 30-40 m2, ale również w tej kwestii może liczyć na nasze wsparcie. Najważniejsze, żeby lokal znajdował się na parterze budynku i miał łatwy podjazd dla samochodów – wyjaśnia Dariusz Chornicki.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej