Agent na językach

O przyczynach wzrostu zainteresowania usługami translatorskimi opowiada Dawid Modro, prezes zarządu MultiTłumaczenia.pl.
W ubiegłym roku wartość rynku tłumaczeń wzrosła o 12 proc., podobnie ma być w tym roku. Co wpływa na taką popularność usług translatorskich?
Rzeczywiście, rynek tłumaczeń prężnie się rozwija, a kurczy jedynie dla tych, którzy nierzetelnie podchodzą do swojej pracy. W naszej ocenie zapotrzebowanie na tłumaczenia nieustannie wzrasta, co obserwujemy na podstawie rosnącej liczby zleceń. Wiele osób wyjeżdżających za granicę potrzebuje tłumaczeń przeróżnych dokumentów, które będą niezbędne do rozpoczęcia życia w nowym kraju. Z usług biur tłumaczeń korzystają również firmy, które współpracują z zagranicznymi kontrahentami oraz urzędy, sądy i inne instytucje państwowe, które muszą dysponować dokumentami tłumaczonymi przez wykwalifikowanych tłumaczy. Nie brakuje również tłumaczeń zwykłych, tu przeważają teksty na strony internetowe, które tłumaczone są na wiele języków. Coraz częściej spotykamy się również z przekładami na języki rzadkie lub egzotyczne, na przykład chiński i arabski.
Popularność usług translatorskich ma wymierne przełożenie na rozwój sieci MultiTłumaczenia.pl, w której działa dziś ponad 140 punktów partnerskich. Jakie są dalsze plany rozwojowe?
Naszym celem jest otwarcie 300 punktów partnerskich, które będą obsługiwać klientów na terenie całego kraju. Do końca tego roku planujemy przekroczyć liczbę 200 punktów partnerskich, natomiast w przyszłym – życzylibyśmy sobie podpisać umowy z kolejną setką agentów. Działalność MultiTłumaczenia.pl nie ogranicza się do konkretnego województwa czy regionu. Naszych franczyzobiorców szukamy na terenie całego kraju. Zwracamy jedynie uwagę na to, by poszczególne punkty nie powstawały zbyt blisko siebie, a agenci nie stawali się dla siebie konkurencją.
Kto może zostać franczyzobiorcą sieci MultiTłumaczenia.pl?
Naszymi franczyzobiorcami są osoby, które już prowadzą działalność gospodarczą, a pośrednictwo w sprzedaży usług tłumaczeniowych jest dla nich działalnością dodatkową i uzupełniającą pozostałe usługi. Dostęp do naszego systemu obsługi i rozliczania zleceń jest całkowicie darmowy. Prowadzenie naszego punktu nie wiąże się więc z żadnymi dodatkowymi kosztami.Naszym agentom gwarantujemy również darmowe przeszkolenie w zakresie produktów (usług tłumaczeniowych) oraz wsparcie merytoryczne i techniczne przez cały okres współpracy. Cyklicznie oferujemy również bezpłatne szkolenia w terenie.
Rozmawiała (mak)
ZOBACZ W KATALOGU

AgencjaTlumaczen.pl

Auto Gamma

Break & Wash

Car for You

Centrum Relaksu i Walki ze Stresem ODLOT

Citybox24.pl – Magazyny samoobsługowe

Czyste Powietrze

epaka.pl

Extra Services

Fashion Laundromat

Fundacja Fotowoltaiki i termomodernizacje

Furgonetka Punkt

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Mail Boxes Etc.

Mazfor

Museum of Senses

Orange Energia

Pralnia EBS

Qjob

Quick Ride

Rentabox24

Ship Center

Speed Queen

Upadłości - Ekspert

Wynajmij Dostawczaka
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej