Szybkie rozmnażanie Małpek

W Polsce działa już ponad 100 sklepów pod szyldem Małpka Express. Do końca roku ma być ich dwa razy więcej.
Po ponad roku od rynkowego debiutu ekspansja Małpki Express nabrała tempa. Pod szyldem z czerwonym logo marki działa w naszym kraju już 116 placówek. Najwięcej z nich, a dokładnie 28, działa w województwie wielkopolskim, gdzie mieście się centrala firmy. Tylko w lipcu zostało otwartych 15 nowych sklepów, a w sierpniu spółka planuje uruchomienie kolejnych kilkunastu. Do końca roku sieć planuje podwojenie liczby punktów i osiągnięcie liczby 200 placówek.
- W ciągu roku udało nam się stworzyć dynamicznie rozwijającą się sieć sklepów spożywczych małego i średniego formatu – mówi Maciej Szturemski, prezes zarządu spółki Małpka. - Zyskaliśmy grono stałych klientów, które ciągle rośnie. Monitorujemy ich potrzeby i szybko na nie reagujemy, przez co do oferty usług dostępnych w naszych sklepach dołączają kolejne rozwiązania. W drugim półroczu także planujemy kilka nowości w asortymencie oraz dodatkowych usługach.
Sklepy Małpka Express prowadzone są na zasadach systemu partnerskiego. Franczyzobiorca prowadzący sklep zobowiązany jest jedynie do zakupu kasy fiskalnej oraz pokrycia kosztów związanych z otrzymaniem pozwolenia na sprzedaż alkoholu. W zamian dostaje od firmy nowocześnie wyposażoną placówkę handlową, profesjonalne wsparcie techniczne i marketingowe oraz gwarantowane miesięczne wynagrodzenie z dodatkowymi premiami motywacyjnymi.
- Czynności związanych z prowadzeniem sklepu jest wiele, natomiast żaden partner sieci nie pozostaje z nimi sam – mówi Patrycja Cukras, właścicielka pierwszego sklepu partnerskiego Małpka Express zlokalizowanego w Szczecinie. - Jeszcze przed otwarciem sklepu można liczyć na pomoc centrali oraz wsparcie partnerów regionalnych. Dbają oni o znalezienie optymalnej lokalizacji, przygotowują lokal do otwarcia. W ramach przygotowania do prowadzenia sklepu, centrala zapewnia pakiet szkoleń. Dotyczą one kwestii sprzedażowych, handlowych, finansowych oraz informatycznych.
(boa)
ZOBACZ W KATALOGU

Al. Capone

Auchan

Booksale.pl

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Chorten

Czas na Herbatę

Delikatesy Centrum

Dr Konopny

Duży Ben Market Alkoholowy

Husse

Intermarché (Grupa Muszkieterów)

Leonidas

Odido

Oskroba

Pierrot Woda Źródlana

Polska Sieć Handlowa Lewiatan

SO FLY The Vape Shop

Stokrotka

Unikat Woda i Napoje

Wesoła Pani

Żabka
Sklepy typu convenience
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej