Słowo da zarobić

Przystąpienie do sieci franczyzowej pozwala tłumaczom rozszerzyć wachlarz usług o przekłady z kolejnych języków.
Większość franczyzobiorców sieci AgencjaTlumaczen.pl prowadziła już wcześniej działalność usługową, a przyłączenie się do sieci sprawiło, że zaoferowali swoim klientom usługi translatorskie w 100 językach. Sieć liczy obecnie 13 biur tłumaczeń, z których 10 prowadzą franczyzobiorcy. Na razie placówki AgencjaTlumaczen.pl działają w Wielkopolsce, woj. kujawsko-pomorskim, pomorskim i łódzkim. Jednak właściciele sieci zapowiadają, że do końca przyszłego roku biura AgencjaTlumaczen.pl będzie można znaleźć w każdym województwie.
- W tym roku zamierzamy otworzyć 20 oddziałów działających w systemie franczyzowym. Poszukujemy franczyzobiorców głównie w miejscowościach liczących przynajmniej 20 tys. mieszkańców, jednak bierzemy także pod uwagę inne lokalizacje, jeśli lokalny rynek pomyślnie przejdzie proces weryfikacji – wyjaśnia Katarzyna Wasiak, współwłaścicielka firmy AgencjaTlumaczen.pl.
Franczyzobiorcy sieci AgencjaTlumaczen.pl, oprócz świadczenia usług translatorskich mogą również reprezentować swoich klientów przed europejskimi urzędami, np. w sprawach podatkowych. Nowa usługa została wprowadzona u partnerów sieci w maju tego roku.
Minimalna opłata za przystąpienie do sieci wynosi 1,2 tys. zł, zaś maksymalny koszt licencji to 2 tys. zł. Wysokość opłat uzależniona jest od wielkości miasta, w którym będzie działał przyszły franczyzobiorca. Są to jedyne opłaty, jakie sieć pobiera od swoich partnerów.
Franczyzobiorcy sieci przechodzą szkolenie w centrali firmy. Otrzymują również materiały wizualne (m.in. baner świetlny, tabliczki) oraz pakiet startowy obejmujący materiały reklamowe i promocyjne. Każdy z franczyzobiorców sieci AgencjaTlumaczen.pl ma wyłączność terytorialną.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej