Tyle koncepcji, ile zapachów

Perfumerię Refan można otworzyć jako samodzielną placówkę, stoisko w drogerii, sklepie z galanterią skórzaną lub upominkami.
Refan to marka wód perfumowanych, które sprzedawane są na polskim rynku od ponad 20 lat. Ich dystrybucją i tworzeniem sieci sprzedaży zajmuje się firma Lanwar Cosmetics. W całym kraju działa ok. 100 placówek franczyzowych sprzedających jej produkty. Do końca roku sieć powinna powiększyć się o 15 kolejnych punktów sprzedaży.
Współpracę z Lanwar Cosmetics można rozpocząć na kilka sposobów. Perfumerię Refan można otworzyć jako samodzielną placówkę, stoisko w drogerii, sklepie z galanterią skórzaną, biżuterią lub upominkami, albo wyspę w centrum handlowym.
- Bardzo cenimy sobie wizje naszych inwestorów dlatego też nie narzucamy ostatecznego wyglądu naszych punktów. W każdej z naszych placówek muszą znaleźć się natomiast obowiązkowe elementy identyfikacji wizualnej takie jak: logotyp, specjalnie przygotowane amfory, czy autorski system nalewania perfum. Dzięki temu klient detaliczny wie, że ma do czynienia z autoryzowanym punktem sprzedaży i otrzyma najlepszy jakościowo produkt – mówi Rafał Węglarz, kierownik ds. marketingu i sprzedaży Lanwar Cosmetics.
Koszty inwestycji wahają się od 8 do 16 tys. zł. Franczyzobiorcy otrzymują wyposażenie niezbędne do sprzedaży kosmetyków, materiały służące do identyfikacji wizualnej stoiska oraz materiały promocyjne, uczestniczą także w akcjach promocyjnych organizowanych przez centralę. Lanwar Cosmetics zapewnia pomoc w przygotowaniu perfumerii oraz doradztwo regionalnego opiekuna sprzedaży, który doszkala personel.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej