Praca na wakacje

Usługi animacji wolnego czasu świadczy już sześciu zagranicznych franczyzobiorców Stageman.
Z usług świadczonych przez animatorów Stageman korzystają biura podróży, hotele, korporacje, a także agencje eventowe. Firma cały czas poszerza terytorium działania pozyskując franczyzobiorców z kolejnych krajów. Zadaniem partnera sieci jest pozyskiwanie klientów oraz rekrutacja animatorów, w miarę przypływu zleceń. Początkowo działalność można prowadzić samemu, ale docelowo w każdym oddziale zatrudnienie znajdzie od 5 do 20 osób.
- Poza Polską, gdzie znajduje się nasza siedziba, jesteśmy także obecni w Austrii, Hiszpanii, Słowacji, Czechach oraz na Litwie i Węgrzech. Mamy również klientów z innych krajów europejskich oraz zlecenia spoza Starego Kontynentu, na przykład z Egiptu czy Chin – mówi Jakub Bączek, prezes zarządu spółki Stageman Group. - Coraz więcej zapytań o naszą ofertę franczyzową dostajemy przez social media.
Opłata wstępna za współpracę partnerską z Stageman wynosi od 3,5 do 5 tys. euro. Partner musi przede wszystkim biegle władać minimum dwoma językami. Obowiązkowo wymagany polski lub angielski, gdyż tylko tak można odbyć firmowe szkolenie. Poszukiwani są franczyzobiorcy z krajów innych niż Polska i Austria, ponieważ tam działają już partnerzy firmy.
- Nie każdy kandydat spełnia nasze oczekiwania. Od czasu do czasu zgłaszają się do nas osoby, które nie są jeszcze gotowe do prowadzenia własnego biznesu. Zdarzało się, że proponowaliśmy takim osobom inne funkcje w ramach naszej sieci – dodaje Jakub Bączek.
Większość animatorów w oddziałach Stageman zatrudnionych jest między kwietniem a październikiem na umowy trwające od 3 do 6 miesięcy. Sieć planuje wzmocnić portfolio klientów całorocznych, dzięki czemu więcej osób będzie pracowało przez dłuższy okres, a nawet 12 miesięcy w roku.
(boa)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej