Franczyza na dymku

Lato nie jest najlepszym okresem sprzedaży e-papierosów, punkty Cigger boleśnie to odczuwają.
W ciągu ostatnich pięciu lat papierosy w Polsce zdrożały o ponad 60 proc. Wysoka cena i zakaz palenia w miejscach publicznych motywuje wiele osób do zainwestowania w papierosa elektronicznego. Trend ten od ponad półtora roku wykorzystuje firma Cigger, która obok e-papierosów, posiada w ofercie wkłady, atomizery, baterie oraz około 50 smaków liquidów. W sieci funkcjonuje obecnie 12 własnych punktów sprzedaży, 12 franczyzowych i 78 partnerskich. Ponadto firma współpracuje z 25 salonikami prasowymi.
- Naszą ambicją jest poszerzenie sieci sprzedaży do 150-170 punktów do końca 2013 roku – mówi Wiktor Ruminkiewicz z działu marketingu firmy Cigger. - W okresie letnim notujemy delikatny spadek sprzedaży, wynikający z faktu, że centra handlowe odwiedza mniej klientów. Najlepszy sezon trwa od października do maja.
Potencjalny franczyzobiorca Cigger powinien dysponować lokalizacją, z której można prowadzić sprzedaż. Może to być lokal lub wyspa w centrum handlowym. Pierwsze zatowarowanie to wydatek 9 tys. zł. Materiały marketingowe, szkolenie personelu oraz pomoc w doborze oferty, przedsiębiorca otrzymuje nieodpłatnie. W programie partnerskim Cigger inwestor nie ponosi opłat franczyzowych, nie ma też limitu dotyczącego minimalnych zakupów.
Cena e-papierosa zależy od jego modelu i waha się od 100 do 300 zł. Najtańszy, tzw. startowy, jest po to, aby go wypróbować. Najdroższy zestaw zawiera dwa kompletne e-papierosy, które wykorzystują system z dwoma różnymi clearomizerami, czyli wymiennymi zbiorniczkami na liquid.
Firma Cigger pozyskuje klientów wśród palaczy tradycyjnych papierosów, namawiając ich do elektronicznych odpowiedników. Jak zapewniają przedstawiciele sieci, nie słyszeli o przypadku, by ktoś rozpoczął przygodę z nikotynowym nałogiem od e-papierosa.
(boa)
ZOBACZ W KATALOGU

Al. Capone

Auchan

Booksale.pl

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Chorten

Czas na Herbatę

Delikatesy Centrum

Dr Konopny

Duży Ben Market Alkoholowy

Husse

Intermarché (Grupa Muszkieterów)

Leonidas

Odido

Oskroba

Pierrot Woda Źródlana

Polska Sieć Handlowa Lewiatan

SO FLY The Vape Shop

Stokrotka

Unikat Woda i Napoje

Wesoła Pani

Żabka
Sklepy typu convenience
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej