Najpierw biznes, potem urlop

Na początku wakacji pod logo Urlopy.pl działalność rozpoczęło dwóch franczyzobiorców.
Pierwsze biuro firmy powstało w 1990. Z czasem, wraz z rosnącą popularnością kupowania wycieczek przez internet, Urlopy.pl włączyło portal jako kolejne narzędzie sprzedażowe. Obecnie sieć liczy 17 punktów, z czego 14 prowadzą franczyzobiorcy. W czerwcu powstało biuro w Opolu, zaś w lipcu w Radomiu. W tym roku firma planuje otwarcie 10 kolejnych biur partnerskich.
- Nie mamy konkretnych wymagań dotyczących partnerów. Liczy się natomiast doświadczenie w prowadzeniu własnego biznesu. Ze względu na dużą liczbę potencjalnych klientów stawiamy na lokale w galeriach handlowych i w centrach miast – zarówno tych większych, jak i mniejszych – mówi Ewa Gajewska, dyrektor sieci sprzedaży.
Aby dostosować lokal do standardów obowiązujących w sieci należy umieścić logo Urlopy.pl wewnątrz lokalu o powierzchni ok. 30 m2 i na podświetlanym kasetonie na zewnątrz. Konieczny jest zakup regałów na katalogi, wyposażenia stanowisk sprzedażowych w biurka, krzesła i sprzęt biurowy (komputery, telefony z faxem, drukarka, skaner) oraz zakup projektora LCD do prezentowania ofert w witrynie biura. Koszty te mogą zamknąć się w kwocie 10 tys. zł. Partner korzysta z systemów rezerwacyjnych oraz programu do obsługi klientów (CRM)i. W pakiecie franczyzowym firmy znajdują się szkolenia wewnętrzne, oraz te realizowane przez touroperatorów. Do dyspozycji partnerów przez cały okres prowadzenia biura są przedstawiciele Urlopy.pl.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej