Oszczędność liczona w dolarach

Do końca września przyszły franczyzobiorca za licencję klubu fitness FitCurves zapłaci kilka tysięcy dolarów mniej.
„Bez makijażu, bez mężczyzn, bez luster” – to niepisane motto, które przyświecało twórcom sieci klubów fitness FitCurves. Gary i Diane Heavin, założyciele sieci, opracowali 30-minutowy program ćwiczeń, na który składa się trening wytrzymałościowy oraz trening siłowy na urządzeniach z oporem hydraulicznym. Idea przypadła klientkom do gustu i dziś z usług 11 tys. fitness klubów FitCurves korzysta ponad 4 mln kobiet na świecie. Polki mogą zadbać o swoją figurę w 6 klubach FitCurves działających głównie na zachodzie kraju, ale firma zamierza przyspieszyć rozwój sieci na naszym rynku.
- Do końca 2015 roku chcielibyśmy mieć w Polsce 15 klubów. Żeby zachęcić przyszłych franczyzobiorców do przystąpienia do naszej sieci obniżyliśmy o 6 tys. dolarów opłatę wstępną, która obecnie wynosi 31,9 tys. dolarów. Niższe stawki opłat zamierzamy utrzymać do końca września tego roku –mówi Ewelina Bogaczewicz, menedżerka klubu FitCurves w Rzeszowie.
Franczyzobiorca musi samodzielnie znaleźć lokal,w którym będzie prowadził swój biznes. Minimalna powierzchnia to 130 m2, z czego 80 m2 to miejsce przeznaczone na ćwiczenia. W pobliżu klubu powinien znajdować się parking. Oprócz kosztów przystąpienia do sieci franczyzobiorca musi również pokryć koszty dostosowania lokalu do wymogów sieci. FitCurves pobiera od swoich franczyzobiorców opłatę miesięczną w wysokości 495 dolarów.
Właściciel klubu FitCurves otrzymuje od franczyzodawcy 16 stacji treningowych (8 urządzeń i 8 stacji regeneracyjnych) przechodzi również szkolenie na Węgrzech, podczas którego zgłębia tajniki tego biznesu. Franczyzobiorca może również liczyć na pomoc centrali przez cały czas prowadzenia biznesu, a w pierwszym tygodniu działania klubu swoją obecnością będzie go wspierał mentor. Każdy klub ma zapewnioną wyłączność terytorialną. Partner otrzymuje wsparcie marketingowe i dostęp do materiałów promocyjnych, które pozwolą mu dotrzeć do różnych grup klientów.
-Zmienia się struktura demograficzna osób korzystających z usług FitCurves. Kiedyś dominującą rolę odgrywały osoby z przedziału wiekowego 18-34, teraz zajęcia cieszą się dużą popularnością wszystkich grup wiekowych, ale bardzo wyraźnie widać wzrost zainteresowania rożnymi aktywnościami wśród osób po 50 roku życia –mówi Ewelina Bogaczewicz.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU

Body Evolution

DepilConcept

EMS FitFactory

Equivalenza

F45 Training

Fast Line Studio

Fit +

Fit For Face

Gentlemen Barber Shop

Haircut Express

Hati Thai

Insway Gabinety Medycyny Naturalnej, Salony Zdrowia

In.Time

Jasmine Oriental Massage & Spa

Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris

Laser on the Way

Martelle Studio

Men’s World Barber & Clinic

Nail Factory

Orient Massage & Thai Organic

Perfect Look Clinic

Platinum Active EMS

Sieć Instytutów Podologii Suela

Studio Figura

Thai Bali Spa

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Xtreme KiDS

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej