Naturalnie i po rebrandingu

Pod swoim nowym szyldem Be Natural chce w dwa lata otworzyć 10 franczyzowych delikatesów.
Be Natural, wcześniej działająca pod szyldem Bio i Eko, to sieć delikatesów oferujących produkty o naturalnym pochodzeniu. Asortyment jest szeroki – dominujący udział w strukturze sprzedaży mają artykuły spożywcze, ale największe marże zapewniają produkty dla dzieci, np. pieluszki. Franczyzodawczyni sieci, Monika Kosowska-Barglik, pytana o grupę docelową swoich sklepów, przyznaje, że zamiast słowa „klienci” woli używać terminu „pacjenci”.
- Wiele osób przychodzi do nas prosto od lekarza, z wynikami badań, z których wynika, że ze względu np. na alergię bądź inne schorzenie dana osoba będzie musiała całkowicie zmienić nawyki żywieniowe – tłumaczy. - Wówczas rolą pracowników Be Natural jest dostarczyć im wiedzy na temat właściwych dla nich produktów. Również ze względu na to korzystamy z usług dyplomowanego dietetyka, który doradza w naszej centrali.
Obecnie w sieci działają dwa sklepy własne i jeden franczyzowy. Ponadto franczyzodawca Be Natural zaopatruje w towar kilkaset sklepów w całej Polsce. Plany otwarć na następne dwa lata przewidują uruchomienie 10 placówek franczyzowych i 2-3 punkty własne.
- Myślę, że to realny cel, choćby ze względu na obiecujący wzrost obrotów. Sprzedaż rośnie z miesiąca na miesiąc w tempie 20-30 proc. – przyznaje Kosowska-Barglik.
Stawia na rozwój w centrach dużych miast, ale poza galeriami handlowymi, gdzie konkurencja jest duża.
- Otwierając sklep przez pierwszy okres staramy się dobrać odpowiedni model zatowarowania – sprawdzić, jaki asortyment ma największe wzięcie. Placówka powinna zacząć zarabiać na bieżące koszty po 3 miesiącach, a po 3 kwartałach mieć na półkach już docelowy asortyment. Po roku można liczyć na całkowity zwrot zainwestowanych kosztów – twierdzi franczyzodawczyni.
(gum)
ZOBACZ W KATALOGU

Al. Capone

Auchan

Booksale.pl

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Chorten

Czas na Herbatę

Delikatesy Centrum

Dr Konopny

Duży Ben Market Alkoholowy

Husse

Intermarché (Grupa Muszkieterów)

Leonidas

Odido

Oskroba

Pierrot Woda Źródlana

Polska Sieć Handlowa Lewiatan

SO FLY The Vape Shop

Stokrotka

Unikat Woda i Napoje

Wesoła Pani

Żabka
Sklepy typu convenience
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej