Myjnia w namiocie

SteamArt to nie tylko mobilne myjnie. Biznes od niedawna można też poprowadzić stacjonarnie w budynku i pod namiotem.
SteamArt, sieć mobilnych myjni parowych oferuje nie tylko mycie aut, ale również dodatkowe usługi dedykowane do domu i ogrodu typu pranie dywanów czy czyszczenie elewacji. Firma posiada w naszym kraju obecnie 97 punktów franczyzowych oraz 156, z którymi współpracuje na zasadzie partnerskiej. 22 myjnie zostały otwarte przez pierwszych pięć miesięcy bieżącego roku. Drugie tyle ma powstać do końca grudnia.
- W połowie minionego roku zauważyliśmy zwiększające się zainteresowanie jednostkami partnerskimi. Tendencja ta została wywołana ograniczonymi środkami z dotacji, które to pomagamy pozyskać naszym franczyzobiorcom na otwarcie własnych myjni – mówi Jakub Stańczak, specjalista ds. marketingu SteamArt. - Nasz system mobilnych myjni został na tyle dopracowany, że postanowiliśmy rozwijać koncept stacjonarny Twoja Myjnia.
Początkowy wkład własny wymagany do otworzenia takiej placówki to 25 tys. zł. Reszta środków pochodzi z kredytów oraz dotacji. Łączny koszt stworzenia w pełni wyposażonej stacjonarnej myjni ręcznej to 65 tys. zł. Działalność może być prowadzona w namiocie lub budynku. Najważniejsza jest jednak atrakcyjna lokalizacja. Do najbardziej korzystnych miejsc należą parkingi i place przy centrach handlowych. Do końca roku ma powstać ok. 18 placówek Twoja Myjnia.
Inwestycja w myjnie mobilną to znacznie niższy wydatek. Zakup licencji i wkład własny do leasingu operacyjnego to 5 tys. zł. Dodatkowo, franczyzobiorca musi zatroszczyć się o samochód, którym będzie docierał do klientów i świadczył usługi. Dzięki temu, nie musi generować kosztów w postaci lokalu, ponieważ miejscem jego pracy jest lokalizacja wskazana przez zleceniodawcę.
- By mobilna myjnia była rentownym biznesem, wystarczy obsługiwać dziennie dwie duże firmy. Franczyzobiorcy, którzy wykonują usługi głównie dla klientów indywidualnych, jednego dnia realizują od 4 do 6 zleceń – dodaje Jakub Stańczak.
(boa)
ZOBACZ W KATALOGU

AgencjaTlumaczen.pl

Auto Gamma

Break & Wash

Car for You

Centrum Relaksu i Walki ze Stresem ODLOT

Citybox24.pl – Magazyny samoobsługowe

Czyste Powietrze

epaka.pl

Extra Services

Fashion Laundromat

Fundacja Fotowoltaiki i termomodernizacje

Furgonetka Punkt

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Mail Boxes Etc.

Mazfor

Museum of Senses

Orange Energia

Pralnia EBS

Qjob

Quick Ride

Rentabox24

Ship Center

Speed Queen

Upadłości - Ekspert

Wynajmij Dostawczaka
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej