Będą franczyzowe kliniki

Salony medycyny estetycznej SkinClinic pojawią się w kolejnych miastach. Zareklamują je celebrytki: Steczkowska, Krupa i Cielecka.
Kliniki medycyny estetycznej SkinClinic istnieją na rynku od 5 lat. W tym roku właścicielki zdecydowały się na stworzenie sieci franczyzowej i wyjście ze swoim pomysłem do kolejnych miast. Obecnie prowadzone są rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami zainteresowanymi uruchomieniem klinik we Wrocławiu i w Krakowie.
- Otworzenie własnej kliniki medycyny estetycznej lub spa, wcale nie jest taką prostą sprawą. Na rynku jest olbrzymia konkurencja, której mogą sprostać wyłącznie kliniki oferujące szeroki pakiet usług świadczonych przez specjalistów z dziedziny chirurgii i kosmetologii – mówi Ewa Ingielewicz, wiceprezes i dyrektor zarządzający SkinClinic. - W naszych klinikach nie ma jednego wiodącego nazwiska, ale jest sztab specjalistów z różnych dziedzin, którzy mogą korzystać z nowoczesnego sprzętu i to właśnie daje nam przewagę konkurencyjną i sprawia, że z naszych usług korzystają m.in. Justyna Steczkowska, Magdalena Cielecka, czy Joanna Krupa.
Zgodnie z założeniem właścicieli SkinClinic nowe punkty mają pojawiać się w największych polskich miastach, ale również w mniejszych miejscowościach liczących 50-100 tys. mieszkańców. Współpracę mogą podjąć zarówno właściciele działających już klinik medycyny estetycznej i gabinetów spa, jak i osoby, które dopiero chciałyby wejść na rynek. Kwota inwestycji waha się w granicach 200-500 tys. zł i uzależniona jest od zakresu zabiegów, jakie chcą wykonywać przyszli franczyzobiorcy i sprzętu niezbędnego do ich wykonania.
- W zależności od tego, ile franczyzobiorca ma pieniędzy możemy doradzić, jakie zabiegi warto wprowadzić, na co będzie popyt w danym regionie i w jaki sposób będzie można pozyskać klientów – wyjaśnia Ewa Ingielewicz.
Właścicielki SkinClinic współpracują z producentami i bezpośrednimi dystrybutorami sprzętu, dzięki temu mogą zaoferować franczyzobiorcom atrakcyjne warunki zakupu. Sieć prowadzi wspólne działania marketingowe, które skierowane są zarówno do klientów w Polsce, jak i za granicą.
- Prowadzimy również szkolenia dla personelu, począwszy od lekarzy, poprzez kosmetologów, aż po recepcjonistki. Dla nas najważniejsza jest dobra obsługa, bo od informacji, które klient uzyska chociażby podczas rozmowy z recepcjonistką bardzo często zależy czy zapisze się na zabieg, czy też odejdzie do konkurencji – tłumaczy dyrektor zarządzająca SkinClinic.
(mak)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Żabka
Sklepy typu convenience

4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

New York Pizza Department
Pizzerie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...