Dzisiaj 300, jutro 400

Do końca roku na mapie Polski ma się pojawić 100 kolejnych Freshmarketów.
Sieć mini delikatesów convenience Freshmarket rozwijana jest przez spółkę Żabka Polska. Po przeszło trzech latach obecności marki Freshmarket na polskim rynku w sieci został otwarty 300 sklep. Jubileuszowa placówka mieści się w Łodzi. Chociaż do Żabek, których na naszych ulicach działa ponad 2,5 tys., Freshmarketowi jeszcze daleko, to sieć zapowiada dalszy rozwój, a jej zarząd twierdzi, że do końca roku szyld Freshmarket będzie wisiał nad kolejną setką sklepów.
- Sieć Freshmarket rozwija się organicznie oraz poprzez przejęcia lokalnych sieci sklepów. W 2012 roku dołączyła do niej pomorska sieć sklepów Zatoka, której placówki zostały dostosowane do standardów sieci Freshmarket. Ekspansję wspiera także projekt „Sklep za czynsz”, w ramach którego właściciele sklepów wynajmują swoje placówki firmie Żabka Polska w zamian za comiesięczny czynsz – wymienia Jacek Roszyk, prezes zarządu Żabka Polska.
Spółka Żabka Polska jest na najlepszej drodze do realizacji ubiegłorocznych deklaracji podwojenia liczby Freshmarketów, składanych podczas otwarcia 200 placówki tej sieci. W obu sieciach rozwijanych przez spółkę Żabka Polska działa dziś ok. 3 tys. sklepów. W ciągu najbliższych pięciu lat sieci mają powiększyć się o kolejne 2 tys. placówek.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej