Jak przyciągnąć klientów?

Sieć salonów fryzjerskich JLD znalazła sposób na spadek liczby odwiedzających.
Firma Provalliance Poland, która odpowiada za rozwój francuskiej marki w Polsce, rozszerza ofertę salonów JLD we współpracy z producentami kosmetyków i preparatów do pielęgnacji paznokci oraz twarzy. To jeden ze sposobów, w jaki firma radzi sobie ze spadkiem liczby klientów - efektem spowolnienia gospodarczego.
– Odwiedzalność salonów ma tendencję spadkową i należy skoncentrować się na wyhamowaniu tego trendu. Pracujemy nad rozszerzeniem oferty i jakością serwisu, aby przyciągać klientów – tłumaczy Tomasz Bączyk, członek zarządu Provalliance Poland. – Dzięki nowym usługom, komunikacji i zarządzaniu udało nam się w 2012 roku uzyskać stały i satysfakcjonujący wzrost na bazie porównywalnych salonów.
Sieć Jean Louis David posiada na całym świecie około tysiąca salonów fryzjerskich specjalizujących się w strzyżeniu maszynką i stosujących własne linie pielęgnacyjne. Na polskim rynku działa 25 salonów własnych i 8 franczyzowych. W tym roku uruchomionych zostanie jeszcze pięć placówek, m.in. Poznaniu, Katowicach, Warszawie i Krakowie. Na drugą połowę roku firma zaplanowała również rebranding salonów Lovely Look, które zostaną włączone do sieci JLD.
– Proces ten na pewno rozłoży się w czasie na kilka lat – zaznacza Tomasz Bączyk.
Warunkiem otwarcia salonu Jean Louis David jest dysponowanie odpowiednim kapitałem oraz duża motywacja i zaangażowanie w prowadzenie biznesu. Firma nie wymaga posiadania lokalu, ponieważ pomaga w jego znalezieniu. Kapitał niezbędny do uruchomienia franczyzowego punktu zamyka się w kwocie 500 tys. zł.
(awh)
ZOBACZ W KATALOGU

Body Evolution

DepilConcept

EMS FitFactory

Equivalenza

F45 Training

Fast Line Studio

Fit +

Fit For Face

Gentlemen Barber Shop

Haircut Express

Hati Thai

Insway Gabinety Medycyny Naturalnej, Salony Zdrowia

In.Time

Jasmine Oriental Massage & Spa

Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris

Laser on the Way

Martelle Studio

Men’s World Barber & Clinic

Nail Factory

Orient Massage & Thai Organic

Perfect Look Clinic

Platinum Active EMS

Sieć Instytutów Podologii Suela

Studio Figura

Thai Bali Spa

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Xtreme KiDS

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej