Polska wschodnia na diecie

Mimo posiadanych 150 centrów dietetycznych nadal są w Polsce miejsca, gdzie Naturhouse szuka franczyzobiorców.
Pierwsze w Polsce Centrum Dietetyczne Naturhouse powstało w 2006 roku w Gdyni. Placówek hiszpańskiego konceptu przybywa od tamtego czasu systematycznie. W 2007 roku sieć liczyła 17 punktów, w 2009 – 50, w 2012 przekroczyła 100, by w tej chwili mieć ich 150.
- Ostatnią miejscowością w jakiej powstało Centrum Dietetyczne Naturhouse były Skierniewice. Cały czas aktywnie poszukujemy franczyzobiorców z całej Polski, jednak szczególną uwagę przykładamy do rozwoju sieci we wschodniej Polsce. Jesteśmy zainteresowani nawiązaniem współpracy miedzy innymi w takich miastach jak Biała Podlaska, Lublin, Zamość, Chełm i Krosno - ta część Polski posiada jeszcze naszym zdaniem i zdaniem naszych przyszłych franczyzobiorców ogromy potencjał możliwości, które jak do tej pory pozostają niewykorzystane - mówi Rafał Kamieniak, kierownik regionalny Naturhouse.
Od samego początku rozwoju w naszym kraju sieć wykorzystuje franczyzę. Przez pierwszy rok działalności Naturhouse pozyskał 15 franczyzobiorców, zaś obecnie może się pochwalić liczbą blisko 140 partnerów. By otworzyć własną placówkę pod szyldem sieci nie trzeba być wykształconym dietetykiem. Centrum Dietetyczne można prowadzić czystko biznesowo i zatrudniać odpowiednich ekspertów. Szkolenia przed rozpoczęciem działalności oraz w trakcie jej prowadzenia, pomagają rozwijać biznes wedle ujednoliconych wytycznych.
Know-how firmy jest wypracowany przez lata system, oparty na dokładnej analizie antropometrycznej osoby walczącej z nadwagą, indywidualnym programie i systematyczności. Cotygodniowe wizyty u specjalisty pozwalają na monitorowanie procesu odchudzania i sygnalizowanie wszelkich spostrzeżeń klienta. Za korzystanie z rozwiązań sieci franczyzobiorca musi uiszczać 2,4 tys. zł co roku.
Samo przystąpienie do Naturhouse to inwestycja rzędu 65-90 tys. zł. Potencjalny partner musi dysponować lokalem o powierzchni ok. 50 m2, w dobrej lokalizacji oraz z witryną sklepową. W ramach przygotowań, zarządzania placówką, działań marketingowych czy zatrudniania wykwalifikowanego personelu pomocą służy kierownik regionalny sieci. Każdy franczyzobiorca ma zagwarantowaną wyłączność na działanie w wyznaczonej strefie.
(boa)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej