Dobra rada czy nakaz?

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Na forum Franchising.pl pojawiły się wątpliwości dotyczące szczegółów zarządzania sklepem partnerskim Małpki Express. Poprosiliśmy centralę firmy, aby wyjaśniła jak wygląda polityka personalna przedsiębiorcy prowadzącego sklep oraz proces zatowarowania.
- Partner prowadzący sklep może sam decydować o polityce personalnej w swojej placówce. Nie jest zobligowany do zatrudnienia dwóch pracowników od początku działalności sklepu – wyjaśnia Przemysław Mroczek, dyrektor departamentu marketingu Małpka SA.

- Jeśli chodzi o proces zatowarowania poszczególnych sklepów, posiadamy własny Dział Logistyki, który mieści się w centrali. To tam zapadają decyzje na temat dystrybucji poszczególnych artykułów w sklepach Małpka Express. Dzięki temu jesteśmy w stanie zarządzać dystrybucją towarów bezpośrednio z siedziby spółki. Ponadto, korzystamy z usług doświadczonej firmy logistycznej, która dba o dostarczenie produktów w odpowiednim czasie do wszystkich naszych placówek – mówi Przemysław Mroczek. - Mając na uwadze dostosowanie oferty do potrzeb indywidualnego klienta partner ma również możliwość podjęcia samodzielnej decyzji dotyczącej wyboru produktów regionalnych, pieczywa, nabiału, czy owoców i warzyw. Zazwyczaj partnerzy kupują je od lokalnych producentów tak, aby produkty odpowiadały gustom lokalnej społeczności.

Od początku roku w całej Polsce otwarto już 30 placówek na terenie siedmiu województw. Najwięcej z nich zostało otwartych w województwie pomorskim: pięć w Gdańsku oraz po jednej w Gdyni i Sopocie. Do 2021 roku spółka Małpka planuje zainwestować na rozwój Małpki Express łącznie 600 mln zł.

(dw)

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €