Licencja w hurcie

50 nowych sklepów Spar i nowa sieć hurtowni franczyzowych – to plan minimum grupy Bać-Pol.
Podkarpacka grupa kapitałowa Bać-Pol zarządza sieciami sklepów Słoneczko i Spar. Tych ostatnich jest w Polsce 123. Tylko w maju zostanie uruchomionych kolejnych 5. W 2013 roku zaplanowano około 50 nowych otwarć.
– Naszym marzeniem jest ponad 1000 sklepów w Polsce. Wzorem, który chcielibyśmy powielić w naszym kraju jest to, co udało się zrobić Spar w Austrii, gdzie po 50 latach ekspansji, na dużo mniejszym rynku niż polski, osiągnięto liczbę ok. 1,5 tys. sklepów – mówi Wojciech Bystroń, prezes zarządu Spar Polska. – Na rozwój w tempie 50 sklepów rocznie potrzebujemy ok. 18 lat, jednak patrząc na to, jak długo trwała ekspansja na rynku austriackim, to nie jest wcale długi okres.
Dotychczas Spar rozwijał sieć w pasie południowej Polski. Po połączeniu z firmą Ango, Bać-Pol jest w stanie zapewnić sieci obsługę logistyczną na terenie całego kraju, co zamierzają wykorzystać zarządzający Spar Polska.
- Na przełomie 2013/2014 będziemy w stanie osiągnąć status sieci ogólnopolskiej – mówi prezes zarządu Spar Polska.
Kolejnym filarem działalności grupy ma być rozwój sieci hurtowni Cash&Carry na licencji pod szyldem Bać-Pol. Pierwszą franczyzową hurtownię uruchomiła we Włocławku firma Max Trade.
- Wypracowaliśmy taką formułę współpracy, która zachowując niezależność naszego partnera, pozwala nam mieć merytoryczny wpływ na wszelkie działania związane ze sprzedażą – mówi Leszek Bać, prezes zarządu grupy kapitałowej Bać-Pol. - Zamierzamy wprowadzać ten system również w innych regionach kraju. Jest to oferta skierowana do istniejących lokalnych hurtowni, posiadających rozwiniętą lokalnie sieć aktywnych klientów, szczególnie w obszarze mniejszych sklepów.
Swoim partnerom Bać-Pol oferuje m.in. dostęp do technologii dystrybucji, zaplecze logistyczne z systemem dostaw, wsparcie ze strony dostawców i włączenie w system promocyjny grupy.
(awh)
ZOBACZ W KATALOGU

Al. Capone

Auchan

Booksale.pl

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Chorten

Czas na Herbatę

Delikatesy Centrum

Dr Konopny

Duży Ben Market Alkoholowy

Husse

Intermarché (Grupa Muszkieterów)

Leonidas

Odido

Oskroba

Pierrot Woda Źródlana

Polska Sieć Handlowa Lewiatan

SO FLY The Vape Shop

Stokrotka

Unikat Woda i Napoje

Wesoła Pani

Żabka
Sklepy typu convenience
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej