Klient na 10 miesięcy

Usuwanie tatuażu to dobry pomysł na zysk – przekonują przedstawiciele niemieckiej sieci salonów Skinial.
Studia Skinial usuwają tatuaże przy pomocy specjalnego płynu fizjologicznego, który działa jak zmywacz koloru. Specjaliści Skinial usuwają najpierw wierzchnią warstwę naskórka przy pomocy pistoletu mikropigmentacyjnego, a niewielkie krople płynu wpływają na wytatuowany fragment skóry podrażniając kapsułkowany pigment. Dzięki temu przenosi się on na powierzchnię skóry. Wystarczy 3-5 zabiegów, by całkowicie pozbyć się nawet kolorowego tatuażu. Jak zapewniają przedstawiciele sieci, metoda Skinial jest mniej bolesna, niż zabieg laserowy.
Skinial posiada dwie placówki własne – po jednej w Niemczech i w Austrii. Franczyzowe studia Skinial działają w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, we Włoszech, na Słowacji oraz w Australii. Otwarcie studia nie jest dużym kosztem i może być traktowane jako dodatkowe źródło dochodu – franczyzobiorca może prowadzić działalność w mieszkaniu pod warunkiem, że dostosuje pomieszczenie liczące maks. 15 m2 do wymogów sanitarnych. Studio usuwania tatuażu może również stać się uzupełnieniem oferty w działającym już salonie kosmetycznym.
Firma nie pobiera opłat bieżących, ani marketingowych i jak twierdzą jej przedstawiciele wydatki licencyjne zwracają się stosunkowo szybko: zakładając, że każdy klient wymaga średnio 3-5 zabiegów w cenie 600-800 zł/zabieg odbywający się co 2 tygodnie (całkowita regeneracja skóry następuje po ok. 8 tygodniach od ostatniego zabiegu). Marża kształtuje się na poziomie 75-80 proc. Centrala zapewnia wsparcie marketingowe i promocyjne, pomaga również w uruchomieniu własnej strony internetowej, przez którą trafia do studia średnio połowa klientów.
Firma znalazła master franczyzobiorcę na Polskę, firmę E. Thomsen Sp. z o.o. ze Szczecina. Zadaniem master franczyzobiorcy będzie pozyskiwanie indywidualnych franczyzobiorców i obsługa logistyczna działających salonów Skinial w Polsce. Firma planuje otwierać studia Skinial w całej Polsce.
(awh)
ZOBACZ W KATALOGU

Body Evolution

DepilConcept

EMS FitFactory

Equivalenza

F45 Training

Fast Line Studio

Fit +

Fit For Face

Gentlemen Barber Shop

Haircut Express

Hati Thai

Insway Gabinety Medycyny Naturalnej, Salony Zdrowia

In.Time

Jasmine Oriental Massage & Spa

Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris

Laser on the Way

Martelle Studio

Men’s World Barber & Clinic

Nail Factory

Orient Massage & Thai Organic

Perfect Look Clinic

Platinum Active EMS

Sieć Instytutów Podologii Suela

Studio Figura

Thai Bali Spa

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Xtreme KiDS

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej