Prowizja od obrotów

Partnerzy prowadzący sklepy Dobry Wybór, oprócz gwarantowanego wynagrodzenia, otrzymują co miesiąc prowizję za sprzedaż.
Dobry Wybór jest siecią samoobsługowych sklepów spożywczych należącą do firmy Kolporter. Punkty zlokalizowan są głównie na osiedlach i przy najczęściej uczęszczanych ulicach miast. Średnia powierzchnia sklepów Dobry Wybór wynosi od 60 do 150 m2. Asortyment stanowią artykuły spożywcze, w tym pieczywo, nabiał, mięso, wędliny, mrożonki, napoje, słodycze, owoce i warzywa, a także alkohole, wyroby tytoniowe, chemia, kosmetyki i prasa. Sieć oferuje ponadto gamę artykułów spożywczych pod własną marką. Osobą bezpośrednio odpowiedzialną za funkcjonowanie sklepu jest partner, któremu firma oddaje w użytkowanie sklep wraz z pełnym wyposażeniem oraz zapewnia dostawę asortymentu. W ramach współpracy partnerskiej Kolporter ponosi wszelkie koszty administracyjne i handlowe związane z funkcjonowaniem sklepu (zakup towaru, czynsz, media, materiały eksploatacyjne, działania promocyjne i reklamowe).
- Partnerzy mają zagwarantowany atrakcyjny system wynagrodzeń. Comiesięczne gwarantowane wynagrodzenie wynosi od 4 tys. do 8 tys. zł w zależności od wielkości sklepu. Partnerzy mogą też liczyć na dodatkową prowizję od 1 do 5 proc. sprzedaży w zależności od asortymentu oraz na comiesięczne dodatki od kilkuset do 2 tys. złotych - wylicza możliwe zyski partnera Robert Szczepaniak, doradca zarządu ds. marketingu strategicznego.
Kolporter przygotował także dodatkową, alternatywną formułę współpracy przy prowadzeniu punktów sieci Dobry Wybór. Jest ona adresowaną do przedsiębiorców, którzy mają już własne sklepy spożywcze. Istnieje możliwość wynajęcia Kolporterowi sklepu w zamian za czynsz. Jednocześnie dotychczasowy właściciel ednocześnie zostaje partnerem firmy. Kolporter bierze na siebie dostawy zaopatrzenia, remont, bieżące opłaty i negocjuje z kontrahentami. Drugi wariant skierowany jest do tych osób, które posiadają swój sklep, ale z różnych powodów chcą z handlu zrezygnować. W tym przypadku właściciel otrzymuje atrakcyjny czynsz, a prowadzenie sklepu zostaje powierzone innej osobie.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU

Al. Capone

Auchan

Booksale.pl

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Chorten

Czas na Herbatę

Delikatesy Centrum

Dr Konopny

Duży Ben Market Alkoholowy

Husse

Intermarché (Grupa Muszkieterów)

Leonidas

Odido

Oskroba

Pierrot Woda Źródlana

Polska Sieć Handlowa Lewiatan

SO FLY The Vape Shop

Stokrotka

Unikat Woda i Napoje

Wesoła Pani

Żabka
Sklepy typu convenience
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej