Hamburgery mniej amerykańskie
McDonald’s importuje do Stanów mięso wołowe z Australii i Nowej Zelandii
Dziennik Prawo i Gospodarka informuje, że McDonald’s został zmuszony do rozpoczęcia importu do Stanów mięsa wołowego z Australii i Nowej Zelandii. To może być poważny cios dla wizerunku właściciela sieci restauracji szybkiej obsługi, który często w kampaniach reklamowych podkreślał swój amerykański charakter. McDonald’s zapowiadał ostatnio, że skoncentruje się na rozwoju w Ameryce Północnej, bo na innych kontynentach ponosił straty związane ze zbyt silnym dolarem i psychologicznym efektem choroby wściekłych krów. Swoją decyzją McDonald’s ryzykuje konflikt z amerykańskimi farmerami – uważają analitycy. Prawda jest jednak taka, że firma nie miała wyboru. W USA jest za mało wołowiny i jest ona zbyt droga. Rywale McDonald’s już dawno sprowadzają mięso spoza Stanów.
Więcej: Prawo i Gospodarka, 4 kwietnia 2002, s. 12
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej