Efekt gwarantowany

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Firma DepilConcept specjalizuje się w usługach fotodepilacji i fotoodmładzania. Koncept zadebiutował w Portugalii 6 lat temu, a od 2011 roku rozwija się w innych krajach, także w Polsce. Aktualnie DepilConcept posiada w naszym kraju siedem salonów i planuje kolejne otwarcia.

Dla nowych...

Firma oferuje swoim partnerom model biznesowy sygnowany znakiem „Gwarancja rentowności”. Według informacji centrali firmy, franczyzobiorca, który skorzysta z know-how DepilConcept i wdroży zalecenia centrali, już na starcie osiągnie sprzedaż, która pokryje koszty pierwszego miesiąca działalności. - System zarządzania, który oferujemy naszym franczyzobiorcom zapewnił sukces DepilConcept w innych krajach. Mamy doświadczenie w prowadzeniu biznesu, którym dzielimy się z naszymi partnerami - na tym właśnie polega przewaga prawdziwej franczyzy – stwierdza Marta Szymczak, właścicielka licencji master DepilConcept na Polskę.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

...i już działających

Pomysł na biznes ze znakiem „Gwarancji rentowności” mogą otrzymać także istniejące już gabinety kosmetyczne, które zakupią licencję DepilConcept Inside. W ramach tej współpracy praktycznie każdy działający salon może rozszerzyć swoje dotychczasowe usługi i korzystać ze wszystkich przywilejów franczyzobiorcy tej marki, a przede wszystkim z wyższych zysków. Koszt takiej licencji wynosi 59,7 tys. zł, jeśli właściciel gabinetu posiada już Laser IPL. Otwarcie salonu DepilConcept to inwestycja rzędu 100 tys. zł. W tej kwocie – poza wsparciem merytorycznym i gruntownym szkoleniem – zawiera się również wyposażenie gabinetu w urządzenia, meble oraz materiały eksploatacyjne jak ręczniki czy produkty do zabiegów własnej marki.

Do prowadzenia gabinetu DepilConcept wystarczy lokal o powierzchni 30-50 m 2. Według centrali, to optymalna przestrzeń, dla jednego lub dwóch stanowisk. Przy takich założeniach średnia sprzedaż usług salonu wynosi od 25 do 35 tysięcy złotych miesięcznie. Salon nie musi być usytuowany w głównym ciągu handlowym, aby mógł dobrze prosperować – odbiorcami naszych produktów nie są przypadkowi przechodnie, tylko osoby, które przychodzą w konkretnej sprawie. Bardziej niż lokalizacja liczy się marketing, promocja usługi oraz obsługa klienta w salonie – wyjaśnia Marta Szymczak.

Jak wynika z danych finansowych firmy, sieć DepilConcept zanotowała w I kwartale 2013 roku sprzedaż o ponad 65 proc. wyższą niż w analogicznym okresie w 2012 roku.

(kb)

ZOBACZ W KATALOGU

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €