Tani salon kosmetyczny

Yasumi wprowadziło nowy koncept magicPot. Mogą do niego dołączyć już działające gabinety.
MagicPot to kolejny koncept wprowadzony przez firmę Yasumi. Skierowany jest on zarówno do inwestorów, którzy dysponują ograniczonym budżetem na założenie własnego gabinetu, jak i do tych już prowadzących działalność i chcących poszerzyć zakres świadczonych usług. Z nowej oferty mogą skorzystać również salony fryzjerskie, manicure i stylizacji.
- Nowy koncept wystartował na początku 2013 roku, a już możemy mówić o sporym zainteresowaniu potencjalnych partnerów - mówi Artur Kołecki, dyrektor ds. rozwoju Yasumi. - W krótkim czasie udało nam się już uruchomić 9 punktów magicPot, a kolejne otwarcia planowane są jeszcze w tym kwartale.
Zakup pakietu startowego magicPot to koszt 30 tys. zł. Zawarte w tej kwocie są niezbędne urządzenia do prowadzenia zabiegów oraz materiały marketingowe. Adaptacja lokalu nie jest szczególnie istotna, gdyż dawca licencji nie wymaga od partnera rezygnacji z dotychczas wykonywanych usług. Projekt można wprowadzić w niedużych lokalach liczących po 25-30 m2 lub wydzielić w tym celu gabinet o powierzchni 8-9 m2.
- Najważniejszym ostatnio trendem w segmencie usług kosmetycznych są oczekiwania konsumenta wobec swojego salonu - dodaje Artur Kołecki, dyrektor ds. rozwoju Yasumi. - Klienci wymagają przede wszystkim wysokiej kultury organizacyjnej oraz poczucia ważności. Sam gabinet powinien się zmieniać, oferować nowe zabiegi oraz program lojalnościowy i dynamicznie reagować na zmieniające się specyfiki i mody w kosmetyce. Ze swojej strony mogę zapewnić, że inwestor, który zdecyduje się na współprace z Yasumi, nie ważne z jakim projektem się z nami zwiąże, może liczyć, że jego gabinet taki będzie a my będziemy mu w tym dążeniu pomagać.
(boa)
ZOBACZ W KATALOGU

Body Evolution

DepilConcept

EMS FitFactory

Equivalenza

F45 Training

Fast Line Studio

Fit +

Fit For Face

Gentlemen Barber Shop

Haircut Express

Hati Thai

Insway Gabinety Medycyny Naturalnej, Salony Zdrowia

In.Time

Jasmine Oriental Massage & Spa

Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris

Laser on the Way

Martelle Studio

Men’s World Barber & Clinic

Nail Factory

Orient Massage & Thai Organic

Perfect Look Clinic

Platinum Active EMS

Sieć Instytutów Podologii Suela

Studio Figura

Thai Bali Spa

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Xtreme KiDS

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej