Jubilerska ofensywa

W Poznaniu i Gliwicach ruszyły sklepy z biżuterią By Dziubeka. To początek serii otwarć planowanych w 2012
Biżuterię By Dziubeka można kupić od 2006 roku. Nazwa marki pochodzi od nazwiska właścicielki firmy i głównej projektantki – Anny Dziubek. Firma By Dziubeka ma swoją siedzibę w Tychach, gdzie zatrudnia kilkadziesiąt osób zaangażowanych w produkcję oraz dystrybucję biżuterii. Obecnie sieć sprzedaży By Dziubeka liczy sześć sklepów firmowych, które działają w centrach handlowych największych polskich miast oraz dziewięć stoisk franczyzowych. Na początek marca zaplanowano otwarcie dwóch kolejnych sklepów franczyzowych, które będą działały w Poznaniu i Gliwicach.
- Współpracujemy z ponad 300 odbiorcami hurtowymi, nasza biżuteria jest również dobrze znana w krajach Unii Europejskiej, Rosji, Mongolii, Ameryce i Australii. Obecnie naszym najważniejszym celem jest poszerzenie dystrybucji w Polsce dzięki uruchamianym sklepom franczyzowym. W tej chwili prowadzimy rozmowy z czterema kolejnymi przedsiębiorcami zainteresowanymi otwarciem sklepów z biżuterią By Dziubeka. Rozwój poprzez franczyzę rozpoczęliśmy stosunkowo niedawno, bo w ubiegłym roku – mówi Tomasz Dziubek, dyrektor zarządzający By Dziubeka.
Aby otworzyć stoisko franczyzowe sygnowane logo By Dziubeka trzeba zainwestować ok. 50 tys. zł. Firma nie pobiera opłat na fundusz marketingowy. Franczyzobiorcy mogą liczyć na pomoc w znalezieniu odpowiedniej lokalizacji sklepu.
- Sklepy By Dziubeka w większości znajdują się w centrach handlowych w dużych miastach, jednak nasze doświadczenie pokazuje, że bardzo dobrze sobie radzą również sklepy działające w mniejszych miejscowościach takich jak Bielsko-Biała czy Żywiec. Wszystko dzięki temu, że nasza oferta skierowana jest do szerokiego grona odbiorców - tłumaczy Tomasz Dziubek.
Franczyzobiorca otrzymuje od firmy kompletny model biznesowy oraz wskazówki dotyczące tego jak skutecznie zarządzać swoim sklepem. By Dziubeka zapewnia również wsparcie marketingowe oraz pomoc w zaaranżowaniu stoiska, przygotowaniu ekspozycji, czy prezentacji produktów.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej