Przyczepią się do sieci

Przed otwarciem wypożyczalni Martin trzeba zainwestować w 8 przyczep. Obsługę klienta usprawni program komputerowy dla partnerów.
Sąsiedztwo budowlanych sklepów wielkopowierzchniowych nakręca ruch wypożyczalniom przyczep. Właśnie ten atut postanowiła wykorzystać firma Przyczepy Martin zajmująca się sprzedażą, wypożyczaniem i serwisem przyczep towarowych o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 3,5 tony.
– Właśnie ustalamy szczegóły techniczne wdrożenia systemu informatycznego dla wypożyczalni – mówi Marcin Połowczuk, koordynator projektu Przyczepy Martin. – Poszukujemy również partnerów na terenie całego kraju chętnych do prowadzenia punktów zlokalizowanych przy marketach budowlano-dekoracyjnych.
Firma działa na rynku od siedmiu lat. W 2010 roku nawiązała współpracę z jedną z ogólnopolskich sieci marketów budowlanych i uruchomiła pierwszą w Polsce wypożyczalnię przyczep przy hipermarkecie budowlano-dekoracyjnym we Wrocławiu. Rok później rozpoczęła działalność kolejna wypożyczalnia przy hipermarkecie w podpoznańskim Swarzędzu, a w 2012 roku firma zdecydowała się na stworzenie sieci partnerskiej.
– Otworzyć wypożyczalnię przyczep można wszędzie, ale chodzi o to, by zrobić to w miejscu, które gwarantuje ciągły dopływ klientów – mówi Marcin Połowczuk. – Osoby kupujące materiały do budowy, remontu albo wyposażenia mieszkań lub domów chętnie korzystają z naszych usług.
– Pierwszy punkt partnerski powstał w Trójmieście. W tym roku zamierzamy uruchomić co najmniej sześć wypożyczalni partnerskich. Na razie działają dwie. Własnych mamy trzy. P oszukujemy partnerów na terenie całego kraju, m.in.: w Zgorzelcu, Toruniu, Bydgoszczy, Szczecinie i w Rzeszowie – wylicza.
Partner sieci musi dysponować 49 tys. zł, które przeznaczy na zakup ośmiu przyczep. Tyle wystarczy, żeby rozkręcić biznes. Z czasem, gdy firma będzie funkcjonować już na pełnych obrotach, konieczne może okazać się rozbudowanie taboru do 12-14 przyczep.
(awh)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej