Z kiosku na salony

Eurokiosk nagradza najlepszych franczyzobiorców i zapowiada otwarcia lokali swoich 4 konceptów.
Eurokiosk, Euro-Salon Prasowy, Euro Cafe i Euro Snack, to cztery koncepty, które rozwijane są przez spółkę Eurokiosk. Dwie pierwsze marki specjalizują się w dystrybucji prasy i różnią się wielkością placówek. Eurokiosk, to niewielkie kioski zlokalizowane przy głównych ciągach komunikacyjnych Poznania. Większą powierzchnię mają Euro-Salony Prasowe, gdzie można wejść do środka i dokonać zakupów w komfortowych warunkach. To obecnie wiodąca marka sieci. Oprócz dwóch wcześniejszych marek działają jeszcze koncepty gastronomiczne – Eurocafe i Euro-Snack. Oba koncepty mieszczą się w sąsiedztwie salonów prasowych. Łącznie firma Eurokiosk zarządza blisko 150 punktami sprzedaży detalicznej mieszczącymi się głównie na terenie zachodniej Polski. W ubiegłym roku sieć Eurokiosk powiększyła się o 20 nowych punktów sprzedaży.
Każdego roku firma Eurokiosk wybiera franczyzobiorcę, który osiągnął najlepsze wyniki. Tytuł Franczyzobiorcy Roku 2012 otrzymała Wioletta Pasturczak, która od 3 lat prowadzi Euro-salon Prasowy w Murowanej Goślinie w Wielkopolsce. Jak sama przyznaje, we franczyzie ważne jest nie tylko znalezienie sposobu na dotarcie do potencjalnych klientów punktu sprzedaży i ale przede wszystkim utrzymywanie z nimi dobrych relacji. Ze względu na specyfikę działalności istotna staje się w niej także umiejętność połączenia dwóch różnych funkcji – właściciela firmy oraz jej pracownika. Przydatne w tym wypadku mogą okazać się dotychczasowe umiejętności zawodowe.
- Z franczyzą miałam kontakt już wcześniej jako pracownik salonu prasowego. Pomysł na biznes wydawał mi się ciekawy, dlatego też zdecydowałam się wykorzystać zdobyte doświadczenie i otworzyć własny punkt sprzedaży – dodaje Wioletta Pasturczak. - Potrzebowałam czasu, aby wdrożyć się we wszystkie kwestie związane z prowadzeniem własnej działalności. Z perspektywy czasu oceniam pozytywnie ten wybór.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU

AgencjaTlumaczen.pl

Auto Gamma

Break & Wash

Car for You

Centrum Relaksu i Walki ze Stresem ODLOT

Citybox24.pl – Magazyny samoobsługowe

Czyste Powietrze

epaka.pl

Extra Services

Fashion Laundromat

Fundacja Fotowoltaiki i termomodernizacje

Furgonetka Punkt

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Mail Boxes Etc.

Mazfor

Museum of Senses

Orange Energia

Pralnia EBS

Qjob

Quick Ride

Rentabox24

Ship Center

Speed Queen

Upadłości - Ekspert

Wynajmij Dostawczaka
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej