Biznes dla zapaleńców

Franczyzobiorcy sprzedający eko-ognisko szukają klientów wśród właścicieli pieców, kominków i fanów grillowania.
BBTB Group jest producentem i dystrybutorem przyjaznego dla środowiska produktu eko-ognisko, który ułatwia rozpalanie kotła z nadmuchem mechanicznym, kominka, grilla oraz ogniska. Produkt składa się z przyjaznych dla środowiska komponentów – drewienek z suchego drewna, trocin, małej ilości wosku parafinowego w czystej postaci oraz tektury. Firma poszukuje partnerów, którzy zajmą się dystrybucją produktu. W tej chwili sprzedażą eko-ogniska zajmuje się już 4 przedsiębiorców.
- Eko-ognisko to produkt składany ręcznie. Franczyzobiorca otrzymujący od nas gotowe komponenty, które musi za pomocą odpowiedniego oprzyrządowania złożyć, a następnie spakować. Szkolimy partnerów nie tylko pod kątem składania eko-ogniska i foliowania opakowań zbiorczych, ale także prezentujemy sposoby i kanały sprzedaży - mówi Artur Olejniczak z BBTB Group Sp. z o.o.
Do złożenia eko-ogniska nie potrzeba dużo miejsca, dlatego doskonale nadaje się do pracy chałupniczej. Franczyzobiorcy otrzymują gotowe komponenty, które następnie należy złożyć w całość. Eko-ogniska wykonane są zgodnie z przedstawionym w książce standardów sposobem montażu. Franczyzodawca zobowiązuje się do prowadzenia działań reklamowych. W tym celu firma drukuje ulotki, plakaty, wizytówki. Posiada również własny kanał filmowy w serwisie YouTube oraz profil na Facebooku. Dodatkowo BBTB Group planuje udział w targach oraz eventach w trakcie rozpoczynającego się wiosną sezonu grillowego.
- Kluczem do sukcesu naszego partnera jest sprzedaż. Zważywszy na potencjał rynku i masę grillujących, czy też rozpalających w kotle i kominku Europejczyków, liczba potencjalnych klientów jest nieograniczona. Produkt eko-ognisko jest całkowicie nowy. Oczywiście łatwiej będzie współpracować komuś, kto już posiada sieć dystrybucji, na przykład otwarte kanały sprzedaży na zagranicę, ale przykład jednego z naszych partnerów pokazuje, że rozpoczęcie działalności w biznesie od zera również jest możliwe - dodaje Artur Olejniczak.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU

AgencjaTlumaczen.pl

Auto Gamma

Break & Wash

Car for You

Centrum Relaksu i Walki ze Stresem ODLOT

Citybox24.pl – Magazyny samoobsługowe

Czyste Powietrze

epaka.pl

Extra Services

Fashion Laundromat

Fundacja Fotowoltaiki i termomodernizacje

Furgonetka Punkt

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Mail Boxes Etc.

Mazfor

Museum of Senses

Orange Energia

Pralnia EBS

Qjob

Quick Ride

Rentabox24

Ship Center

Speed Queen

Upadłości - Ekspert

Wynajmij Dostawczaka
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej