Biżuteria u fryzjera

Zamiast butików – luksusowe salony urody. W ten sposób swoją sieć sprzedaży zamierza rozwijać Cocarda.
Cocarda postawiła na nietypowy sposób dystrybucji swoich wyrobów. Biżuterię tej marki można kupić w salonach urody – na razie dwóch, ale firma zapowiada szybki rozwój i otwarcie pierwszych franczyzowych stoisk.
- Marka Cocarda zadebiutowała na rynku pod koniec listopada ubiegłego roku. Postawiliśmy na ekskluzywne salony urody oraz gabinety SPA, bo jest to nisza, która jeszcze nie została zagospodarowana. W takich miejscach kobieta ma wreszcie czas dla siebie, nie musi słuchać narzekania męża na przedłużające się zakupy, ani pilnować dzieci, może więc przy okazji zabiegów upiększających spokojnie wybrać dla siebie biżuterię – tłumaczy Olga Kulmaczewska, wiceprezes zarządu Cocarda.
Dla pomysłodawczyni marki ten kanał dystrybucji ma wiele zalet – przede wszystkim nie jest tak eksploatowany, jak chociażby internet, gdzie konkurencja jest już bardzo duża. Nie generuje również olbrzymich kosztów, jak ma to miejsce w przypadku punktów sprzedaży. Poza tym w ten sposób biżuteria trafia bezpośrednio do grupy docelowej.
- Oczywiście nie wykluczam w przyszłości uruchomienia butików, czy stoisk z moją biżuterią, ale w tym momencie chcemy się skupić na rozwoju sieci w salonach kosmetycznych – mówi Olga Kulmaczewska.
Firma Cocarda na początku chce pozyskać partnerów z największych polskich miast. Oprócz Warszawy biżuteria Cocarda ma być dostępna również w Krakowie, Poznaniu i pozostałych 20 największych miastach naszego kraju. Sieć ma powstać w ciągu najbliższych dwóch lat. Przystąpić do niej będą mogły salony urody bądź butiki, które dziennie odwiedza przynajmniej 20 kleintek.
(mak)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Żabka
Sklepy typu convenience

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

New York Pizza Department
Pizzerie

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...