Pechowa wygrana w McDonaldzie
Jeden z klientów McDonalda nieuwagę opłacił zniszczonym ubraniem.
Gazeta Wyborcza w dodatku Supermarket opisała przypadek swojego czytelnika w restauracji McDonalda znajdującej się na ul. Modlińskiej.
Do naszych zakupów dołączono zdrapkę – mówił czytelnik Gazety. – Okazało się, że wygraną jest darmowa kawa. Odebrałem ją, a ponieważ była gorąca, odstawiłem ją, aby wystygła. Po paru minutach chciałem się napić. Podniosłem kubek, a ten złożył mi się w ręku. Jego zawartość wylała się na mnie i moją żonę.
Gazeta Wyborcza podała, że kawa poplamiła marynarkę, spodnie, koszulę i krawat. Czytelnik spytał menadżera restauracji, co robić. Został poczęstowany ciastkiem i dostał numer telefonu do centrali firmy, gdzie następnego dnia zadzwonił. Usłyszał, podaje Gazeta Wyborcza, że do centrali dotarł zupełnie inny opis zdarzenia i jedyne, co mogą zrobić, to przyjąć w biurze wniosek o odszkodowanie.
Chcąc ustalić jego kwotę, zaniósł ubrania do pralni – kontynuuje swoją relację Gazeta Wyborcza. Tam usłyszał, że na marynarce i krawacie plamy są nie do usunięcia. W związku z tym zażądał zwrotu pieniędzy za marynarkę i krawat oraz wypranie pozostałych rzeczy. W sumie 650 zł. Odpowiedź przyszła od ubezpieczyciela McDonalda, który w uzasadnieniu decyzji stwierdza, iż nie należy mu się odszkodowanie, ponieważ kubek był wykonany zgodnie z normami.
Gazeta Wyborcza zwróciła się do rzecznika McDonald’sa Krzysztofa Kłapy.
- My nie jesteśmy nastawieni na nieprzychylne traktowanie skarg klientów, ale nie możemy też pilnować każdego, kto pije u nas kawę. Nasze kubki spełniają wszystkie normy, a obchodzenie się z nimi leży w gestii klienta.
Więcej: Andrzej Laskowski, Gazeta Wyborcza, 29 stycznia 2001
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej