Kurier w abonamencie

Za nami grudzień, najgorętszy okres dla firm kurierskich. Partnerzy Siódemki zyskali wsparcie w postaci nowej oferty.
Nowa oferta Siódemki to odpowiedź na zróżnicowane potrzeby i oczekiwania firm, ale także sposób na łagodne zakończenie świątecznego boomu kurierskiego. Do końca lutego klienci mogą wykupić jeden z dwóch rocznych abonamentów na usługi kurierskie. W ramach stałej kwoty (300 lub 650 zł) można wysłać odpowiednio 24 lub 54 przesyłki. Cena paczki w abonamencie jest bardzo konkurencyjna, gdyż nie przekracza 12,50 zł.
- Warto podkreślić, że klient nie jest zmuszony deklarować miesięcznej liczby wysyłek – mówi Marcin Kruszyński, PR Manager Siódemki. - Za wszystkie wysłane w ciągu miesiąca paczki, klient zapłaci na podstawie zbiorczej e-faktury z odroczonym terminem płatności, za pośrednictwem systemu płatności on-line.
Jednak nie wszystkie firmy kurierskie odczuwają sezonowość. Franczyzowa X-press Couriers, z racji, iż większość jej kontrahentów to firmy, nie odnotowuje dużych spadków obrotu.
- Ponieważ większość usług świadczymy klientom z segmentu B2B, a nie B2C, dlatego nie odnotowujemy istotnych sezonowych spadków obrotu. Mimo to, największy popyt odnotowujemy w grudniu – dodaje Adam Tomczak, prezes firmy X-press Couriers.
Zarówno Siódemka, jak i X-press Couriers to firmy kurierskie rozwijane we franczyzie. Strukturę tej pierwszej tworzy już 40 lokalnych oddziałów oraz zespół 3 tys. pracowników i kurierów. Partnerami sieci zostają osoby prowadzące placówki handlowe i usługowe, które mieszczą się w pobliżu często uczęszczanych miejsc, takich jak galerie, dworce, czy biurowce. Umowy na świadczenie usług odbioru i dostawy paczek firma podpisuje zarówno z indywidualnymi przedsiębiorcami, jaki i z sieciami. Dzięki współpracy przedsiębiorcy mogą poprawić konkurencyjność prowadzonej działalności.
Z kolei X-press Couriers poszukuje lokali o powierzchni 20-30 m2 w budynkach klasy A. Koszt licencji plus wyposażenie typowego X-Store to inwestycja rzędu 20-25 tys. zł. Franczyzobiorca może także kupić licencję i działający już sklep. Ostatnie otwarcie nowej placówki miało miejsce pod koniec października ubiegłego roku w Gdańsku. Właśnie tam powstał 21. X–Store, którym zarządza franczyzobiorca.
(boa)
ZOBACZ W KATALOGU

AgencjaTlumaczen.pl

Auto Gamma

Break & Wash

Car for You

Centrum Relaksu i Walki ze Stresem ODLOT

Citybox24.pl – Magazyny samoobsługowe

Czyste Powietrze

epaka.pl

Extra Services

Fashion Laundromat

Fundacja Fotowoltaiki i termomodernizacje

Furgonetka Punkt

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Mail Boxes Etc.

Mazfor

Museum of Senses

Orange Energia

Pralnia EBS

Qjob

Quick Ride

Rentabox24

Ship Center

Speed Queen

Upadłości - Ekspert

Wynajmij Dostawczaka
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej