BeautifulSkin z ambicjami

Sieć gabinetów fotoepilacji planuje kilkanaście otwarć w 2013 roku, część z nich za granicą.
Cztery nowe salony i dwa zamknięcia – to tegoroczny bilans zarządzanej przez Centrum Dystrybucji Image sieci BeautifulSkin.
- Obecnie nasi franczyzobiorcy prowadzą łącznie 12 placówek. W przyszłym roku zamierzamy otworzyć kilkanaście nowych. Prowadzimy rozmowy o współpracy z kilkoma inwestorami. Część z nich spotkaliśmy na październikowych Targach Franczyzy w Warszawie. Planujemy też ekspansję zagraniczną. Chcemy pojawić się na rynku niemieckim, ukraińskim i brytyjskim– zapowiada Arkadiusz Wojtczak, menadżer ds. franczyzy sieci BeautifulSkin.
Właściciele sieci starają się systematycznie poszerzać ofertę usług dostępnych w salonach. Autorskie formuły są opracowywane przez Centrum Dystrybucji Image, właściciela marki Beautifulskin.
- Pakiety usług gabinet dysponował szerokim wachlarzem usług, co jest szczególnie istotne na dzisiejszym rynku kosmetycznym i medycyny estetycznej. Inwestor może poszerzyć swoja ofertę również o inne zabiegi – mówi Wojtczak.
Przystępując do sieci BeautifulSkin można zdecydować się na jeden z trzech podstawowych pakietów, w ramach których inwestycja waha się w granicach od 70 do 90 tys. zł netto. Inwestorzy mają też do wyboru tańszy pakiet „Economy” w kwocie 44 tys. zł netto.
- Obejmuje on pełne wyposażenie w sprzęt kosmetyczny, fotel, kosmetyki oraz inne akcesoria, niezbędne przy pracy w gabinecie - zaznacza Arkadiusz Wojtczak.
(gum)
ZOBACZ W KATALOGU

Body Evolution

DepilConcept

EMS FitFactory

Equivalenza

F45 Training

Fast Line Studio

Fit +

Fit For Face

Gentlemen Barber Shop

Haircut Express

Hati Thai

Insway Gabinety Medycyny Naturalnej, Salony Zdrowia

In.Time

Jasmine Oriental Massage & Spa

Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris

Laser on the Way

Martelle Studio

Men’s World Barber & Clinic

Nail Factory

Orient Massage & Thai Organic

Perfect Look Clinic

Platinum Active EMS

Sieć Instytutów Podologii Suela

Studio Figura

Thai Bali Spa

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Xtreme KiDS

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej