Zaprezentuj i sprzedaj pomysł

Shintai Spa promowało swój koncept na Targach Franczyza 2012. Pierwsi partnerzy już pukają do centrali firmy.
Tegoroczne Targi Franczyzy były dla Instytutu Promed Anna Szczerbik zajmującego się rozwojem sieci salonów urody Shintai okazją do przedstawienia konceptu szerszej publiczności.
- Tegoroczne Targi były pierwszymi, na których nasza firma prezentowała swój pomysł na biznes i wszystko wskazuje na to, że przyniosą oczekiwane owoce. W trakcie trwania imprezy mieliśmy okazję przeprowadzić wiele interesujących rozmów z osobami zainteresowanymi współpracą z naszą firmą. Przeprowadzone rozmowy pokazują jednak, że inwestorzy są bardzo ostrożni w podejmowaniu decyzji biznesowych – twierdzi Anna Szczerbik, właścicielka Instytutu Promed Anna Szczerbik.
Pod logo Shintai działa ośrodek Day Spa w Sosnowcu, który jest własnością firmy oraz franczyzowy salon w Nowym Sączu. Podpisana jest również umowa franczyzowa z partnerem z Małopolski.
- Niebawem otworzymy Instytut Shintai Spa w Krakowie. Zamierzamy też nieco zmodyfikować naszą ofertę franczyzową. Z uwagi na sytuację rynkową chcemy skupić się na otwieraniu salonów urody oferujących szerszą paletę usług, bo w ten sposób można po prostu lepiej zarobić – dodaje Anna Szczerbik.
Wysokość inwestycji we własny salon urody Shintai zaczyna się od 50 tys. zł i zależy od wielkości lokalu oraz jego stanu technicznego. Firma nie pobiera opłaty za przystąpienie do sieci, zaś opłata miesięczna wynosi 1 tys. zł. Inwestycja zwraca się po około dwóch latach.
Franczyzobiorcy mogą liczyć na pomoc w znalezieniu odpowiedniego lokalu oraz dostosowaniu go do wymogów firmy i uzupełnieniu wyposażenia. Partnerzy przechodzą również szereg szkoleń produktowych oraz ułatwiających kierowanie firmą.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU

Body Evolution

DepilConcept

EMS FitFactory

Equivalenza

F45 Training

Fast Line Studio

Fit +

Fit For Face

Gentlemen Barber Shop

Haircut Express

Hati Thai

Insway Gabinety Medycyny Naturalnej, Salony Zdrowia

In.Time

Jasmine Oriental Massage & Spa

Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris

Laser on the Way

Martelle Studio

Men’s World Barber & Clinic

Nail Factory

Orient Massage & Thai Organic

Perfect Look Clinic

Platinum Active EMS

Sieć Instytutów Podologii Suela

Studio Figura

Thai Bali Spa

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Xtreme KiDS

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej