Albertson’s redukuje sieć
Jedna z największych sieci sklepów spożywczych poinformowała o kolejnej redukcji sieci sklepów
Jak podaje „Prawo Gospodarka”, Albertson’s Inc., jedna z największych sieci sklepów spożywczych poinformowała, że wycofuje się z czterech miast w stanach Tenessee i Teksas, gdzie jego roczna sprzedaż wynosiła około 1,6 mld USD.
W zeszłym roku firma zamknęła 80 sklepów i zwolniła około 1 tys. pracowników w ramach planu restrukturyzacji, która ma zapewnić zmniejszenie kosztów. Dyrektor wykonawczy Larry Johnston ocenia, że zysk netto za 2001 rok wyniesie 2,15 USD na akcję, analitycy spodziewają się tylko 2,12 USD.
Więcej: Prawo i Gospodarka, 14 marzec 2002Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej