Debiut Warzywnika

Partner z Lubania jest pierwszym franczyzobiorcą Warzywnika. Działa w lokalu poleconym przez właściciela licencji.
Warzywnik to nowy projekt sklepów owocowo-warzywnych rozwijany przez spółkę Czerwona Torebka. Pierwsza placówka franczyzowa została otwarta w Lubaniu, zaś kolejne dwie ruszą w Zgorzelcu i Lwówku Śląskim, mają powstać jeszcze w tym roku. W kolejnym kwartale dołączą do nich sklepy w Bydgoszczy, Czerwonaku, Słubicach i Komornikach. Wszystkie będą zlokalizowane w pasażach handlowych Czerwona Torebka, a powierzchnia każdego wynosić będzie 60 m2.
- Celem projektu jest umożliwienie regionalnym przedsiębiorcom, posiadającym doświadczenie w handlu towarami FMCG, prowadzenie zyskownego sklepu ze świeżymi owocami i warzywami. Nie pobieramy opłat franczyzowych i marketingowych. Ponadto, przedsiębiorcy, którzy zdecydują się na współpracę z siecią, mogą liczyć na merytoryczne wsparcie z naszej strony - mówi Ireneusz Kazimierczyk, prezes zarządu spółki Czerwona Torebka.
Uruchomienie własnego sklepu Warzywnik to inwestycja rzędu 30 tys. zł. Połowę tej kwoty franczyzobiorca powinien przeznaczyć na zatowarowanie sklepu, zakupu kasy fiskalnej i zatrudnienia pracownika. Reszta środków pokrywa koszty wyposażenia placówki oraz stanowi kaucję zabezpieczającą umowę.
Warzywniki będą oferowały świeże owoce i warzywa, które występują w danej porze roku, ale także przetwory, mrożonki, surówki, susze z owoców, bakalie, weki, produkty ekologiczne oraz zioła i przyprawy. Dodatkowym wyróżnikiem sieci będą dostępne na miejscu wyciskarki, dzięki którym będzie można samemu przygotować świeży sok z owoców cytrusowych. Placówki będą także wyposażone w mobilne regały do ekspozycji towaru przed sklepem.
- Ze względu na ogólnopolski charakter projektu, franczyzobiorców poszukujemy na terenie całego kraju. Warzywnik będzie stanowił uzupełnienie niemal każdego pasażu handlowego Czerwona Torebka, dlatego zabiegamy o partnerów, którzy zdecydują się na prowadzenie sklepów w pasażach, które obecnie znajdują się w budowie, a ich otwarcie jest planowane na przyszły rok – dodaje Ireneusz Kazimierczyk.
Dalekosiężna strategia spółki Czerwona Torebka zakłada budowę do 2021 roku prawie 2 tys. obiektów. Na chwilę obecną działa ich 24.
(boa)
ZOBACZ W KATALOGU

Al. Capone

Auchan

Booksale.pl

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Chorten

Czas na Herbatę

Delikatesy Centrum

Dr Konopny

Duży Ben Market Alkoholowy

Husse

Intermarché (Grupa Muszkieterów)

Leonidas

Odido

Oskroba

Pierrot Woda Źródlana

Polska Sieć Handlowa Lewiatan

SO FLY The Vape Shop

Stokrotka

Unikat Woda i Napoje

Wesoła Pani

Żabka
Sklepy typu convenience
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej