Ajent płaci mniej

Jeśli franczyzobiorca 5aSec nie dysponuje pełną kwotą inwestycji, może prowadzić pralnię chemiczną jako ajent.
Marka 5aSec może pochwalić się blisko 44-letnią historią oraz obecnością w ponad 30 krajach świata. W Polsce firma funkcjonuje od 1999 roku i posiada ponad 120 pralni, umiejscowionych głównie w nowoczesnych centrach handlowych. Na początku w naszym kraju powstawały tylko oddziały własne.
- Nasza strategia zakłada ekspansję marki, zwłaszcza w ramach współpracy franczyzowej – mówi Anna Klinowska, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej 5aSec. - W najbliższych latach planujemy rozwinąć program franczyzowy i udostępnić wiedzę, technologię i organizację także polskim, samodzielnym przedsiębiorcom.
Potencjalny franczyzobiorca 5aSec powinien dysponować kapitałem w wysokości minimum 300 tys. zł oraz lokalem o maksymalnej powierzchni 60 m2 w centrum handlowym lub w atrakcyjnej lokalizacji miejskiej. Inwestycja może być sfinansowana ze środków własnych lub z udziałem banku albo funduszy leasingowych.
Jeśli franczyzobiorca nie dysponuje takimi środkami może zostać ajentem placówki. W przypadku takiego modelu współpracy, partner wykorzystuje urządzenia należące do franczyzodawcy. Ponosi natomiast pozostałe koszty, tj. opłatę franczyzową, czynsz, zakup materiałów eksploatacyjnych i pensje dla pracowników, na które w sumie powinien przeznaczyć 100 tys. zł.
- Mamy świadomość, że kluczem do sukcesu poza miejscem świadczenia usług jest osobiste zaangażowanie franczyzobiorcy. Dlatego też najchętniej podejmujemy współpracę z osobami, które nie chcą być tylko biernymi inwestorami, ale zdecydują się poświęcić nowej działalności swój czas i energię - dodaje Anna Klinowska.
Franczyzodawca pomaga partnerom w zakresie wyboru i przygotowania lokalu, wykonaniu prac budowlanych i instalacji specjalistycznych maszyn i urządzeń. W ramach opłaty licencyjnej franczyzobiorca ma zapewnioną wyłączność terytorialną, szereg specjalistycznych szkoleń oraz akcje marketingowe promujące placówkę.
(boa)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej