Wybielanie w trzech formatach

O modelach współpracy z siecią Whitening Point i popularności wybielania zębów w Polsce opowiada Martyna Królikowska-Butzke, expansion manager sieci.
Wybielanie zębów Whitening Point to zabieg kosmetyczny. Czym różni się od analogicznych zabiegów wykonywanych do tej pory w gabinetach stomatologicznych?
Różnica polega jedynie na stężeniu substancji stosowanej – do kosmetycznego wybielania zębów stosuje się słabsze stężenia substancji aktywnych, tak aby nie uszkodzić szkliwa i dziąseł klienta. Efekt po kosmetycznym wybielaniu to zęby jaśniejsze nawet do 6 tonów.
Kosmetyczne wybielanie zębów od wielu lat cieszy się dużą popularnością w USA i Europie Zachodniej. Jaka jest świadomość i popularność tego rodzaju usług wśród Polaków?
Do niedawna na rynku polskim wybielanie zębów dostępne było tylko w gabinetach stomatologicznych, a usługa ta była droga. Wprowadzając model kosmetycznego wybielania zębów na rynek polski chcieliśmy udostępnić tą usługę tzw. przeciętnemu Kowalskiemu, osobom które korzystają z gabinetów stomatologicznych tylko w nagłych sytuacjach. W punktach Whitening klient może wybielić sobie zęby już od 149 zł bezpieczną metodą, bez ryzyka powikłań czy uszkodzenia szkliwa.
Współpracując z Whitening Point można zbudować własny biznes od zera, ale i wykorzystać ofertę marki do poszerzenia zakresu usług istniejącego już punktu.
Istnieje kilka możliwości. W ramach współpracy z Whitening Point można otworzyć jako samodzielnie funkcjonującą placówkę, w której wybielanie zębów będzie wyłączną usługą. Koszty zależą od liczby stanowisk, na jedno potrzeba 9,9 tys. zł. Jeśli partner zdecyduje otworzyć się swój punkt w formie wyspy w centrum handlowym, to powinien liczyć się z inwestycją rzędu 43,9 tys. zł. Taka forma biznesu, mimo początkowej wysokiej inwestycji, nie wymaga dużych nakładów reklamowych, tu potencjalny klient jest na miejscu. Kolejna forma współpracy to wprowadzenie Whitening Point jako dodatkowej usługi, np. w gabinecie kosmetycznym, stomatologicznym lub innej placówce medyczno-kosmetycznej. W tym przypadku wcześniej już zdobyte zaufanie klienta przekłada się na liczbę wykonanych zabiegów. Tym samym start jest łatwiejszy.
Zachęcają państwo do inwestowania w punkty Whitening Point mówiąc, że rokują one szybki zwrot zaangażowanego kapitału. O jakie kwoty chodzi i kiedy można liczyć na ich zwrot?
Koszt jednego stanowiska to 9,9 tys. zł netto. Zakładamy, że inwestycja – zależnie od rodzaju wybranej możliwości, powinna zwrócić się pomiędzy 3 a 6 miesiącem prowadzenia działalności. Franczyzobiorca ponosi comiesięczną opłatę franczyzową w wysokości 300 zł netto.
Rozmawiał (gum)
ZOBACZ W KATALOGU

Body Evolution

DepilConcept

EMS FitFactory

Equivalenza

F45 Training

Fast Line Studio

Fit +

Fit For Face

Gentlemen Barber Shop

Haircut Express

Hati Thai

Insway Gabinety Medycyny Naturalnej, Salony Zdrowia

In.Time

Jasmine Oriental Massage & Spa

Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris

Laser on the Way

Martelle Studio

Men’s World Barber & Clinic

Nail Factory

Orient Massage & Thai Organic

Perfect Look Clinic

Platinum Active EMS

Sieć Instytutów Podologii Suela

Studio Figura

Thai Bali Spa

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Xtreme KiDS

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej