Depilacja w nowym wydaniu

Laser Delux wchodzi na trudny rynek kosmetyczny. Kluczem do sukcesu ma być nowatorska metoda depilacji.
W ostatnich latach mieliśmy do czynienia z boomem na polskim rynku usług kosmetycznych, zwłaszcza trwałej depilacji. Jednak już od kilku miesięcy w branży pojawiają się głosy, że rynek się nasycił, a rozwój sieci spowolnił. To jednak nie zraża właścicieli Laser Delux, którzy szukają kolejnych franczyzobiorców swojego konceptu biznesowego.
-Faktycznie, na naszym rynku pojawiło się wiele gabinetów oferujących usługi depilacji. Jednak pod nazwą trwałej depilacji kryje się najczęściej depilacja pulsującym światłem, czyli popularnym IPL, która nie gwarantuje trwałych efektów depilacji – tłumaczy Aleksander Zatke, właściciel Laser Delux.
Czym zatem różnią się obie metody? Laser Lightsheer, stosowany w punktach Laser Delux, to depilacja przy użyciu lasera diodowego. Długość emitowanej przez niego fali jest tak dobrana, by niszczyć miejsce wzrostu włosa, przez co nie będzie się on miał z czego odbudowywać.
- Metoda IPL pozwala jedynie na czasową redukcje owłosienia, gdyż operuje tylko pulsującym światłem, które nie niszczy, a uszkadza cebulki włosów. Jeśli cebulka nie jest zniszczona ma możliwość regeneracji i odbudowy, w związku z czym niechciane włoski powracają – wyjaśnia Aleksander Zatke.
Na chwilę obecną sieć Laser Delux ma jedną placówkę własną oraz sześć gabinetów partnerskich. W najbliższych roku planujemy otwarcie 10 gabinetów franczyzowych w największych polskich miastach.
- Dodatkowym naszym atutem jest fakt, że w trudnych czasach kryzysu i dużej liczby gabinetów oferujących depilacje systemem IPL marka ma się świetnie, a każdy z naszych gabinetów funkcjonuje bez przerwy prawie piąty rok. W tym czasie, w przeciwieństwie do innych sieci, my nie zamknęliśmy żadnej swojej placówki. Wręcz przeciwnie - inwestujemy w nowe technologie: laser frakcyjny, mezoterapia igłowa, modelowanie sylwetki ultradźwiękami - mówi właściciel sieci.
(gum)
ZOBACZ W KATALOGU

Body Evolution

DepilConcept

EMS FitFactory

Equivalenza

F45 Training

Fast Line Studio

Fit +

Fit For Face

Gentlemen Barber Shop

Haircut Express

Hati Thai

Insway Gabinety Medycyny Naturalnej, Salony Zdrowia

In.Time

Jasmine Oriental Massage & Spa

Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris

Laser on the Way

Martelle Studio

Men’s World Barber & Clinic

Nail Factory

Orient Massage & Thai Organic

Perfect Look Clinic

Platinum Active EMS

Sieć Instytutów Podologii Suela

Studio Figura

Thai Bali Spa

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Xtreme KiDS

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej