Kurier w saloniku

Dzięki nowej usłudze przesyłki kurierskiej partnerzy prowadzący saloniki prasowe Kolporter oraz Top-Press zarobią więcej.
Od początku października klienci wybranych saloników Kolportera oraz Top-Press mogą osobiście nadać lub odebrać przesyłkę kurierską. W punktach nadawczych dostępne są blankiety listów przewozowych, po których wypełnieniu i dokonaniu opłaty paczka zostanie dostarczona pod wskazany adres. W salonach prasowych Kolportera można także odebrać przesyłkę po okazaniu kodu, jaki został do odbiorcy wysłany SMS-em. Nowa usługa jest realizowana we współpracy z firmą kurierską K-EX.
- Wszystkie saloniki prasowe Kolportera, jak i salony prasowe Top Press, w których wdrożyliśmy usługę nadawania i odbioru przesyłek kurierskich są prowadzone przez naszych partnerów - mówi Mateusz Wiśniewski, wiceprezes Kolportera, kierujący departamentem sieci własnej spółki. - Na tych samych zasadach działają także sklepy spożywcze sieci Dobry Wybór, w których niebawem również zostanie wdrożona usługa kurierska.
Test pilotażowy nowej usługi przeprowadzony został wcześniej w wybranych punktach. Do pełnego wdrożenia wytypowano 240 placówek, które spełniają określone warunki. Chodzi przede wszystkim o odpowiednią powierzchnię, umożliwiającą realizację nadań i odbiorów paczek, a także lokalizację, zapewniającą klientom swobodę korzystania z nowej usługi.
- Obecnie nasi partnerzy, prowadzący salony prasowe, poza standardową ofertą sprzedażową mogą zaproponować swoim klientom możliwość opłacenia rachunków, skorzystania z zakładów Lotto, czy też, w wybranych punktach, zakupu biletów na imprezy sportowe i masowe. Z racji tego, że nasi partnerzy otrzymują prowizję od obrotów, dzięki nowej usłudze, mogą liczyć na większe przychody - dodaje Mateusz Wiśniewski.
(boa)
ZOBACZ W KATALOGU

Al. Capone

Auchan

Booksale.pl

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Chorten

Czas na Herbatę

Delikatesy Centrum

Dr Konopny

Duży Ben Market Alkoholowy

Husse

Intermarché (Grupa Muszkieterów)

Leonidas

Odido

Oskroba

Pierrot Woda Źródlana

Polska Sieć Handlowa Lewiatan

SO FLY The Vape Shop

Stokrotka

Unikat Woda i Napoje

Wesoła Pani

Żabka
Sklepy typu convenience
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej