Jeden sklep na kwartał

Czas na Herbatę zaplanował już trzy otwarcia na przyszły rok. Na sklep franczyzowy trzeba przeznaczyć 50 tys. zł.
Właścicielem marki Czas na Herbatę jest firma Progresive, która działa na rynku od 1997 roku. W sieci działa 20 sklepów własnych, 16 dużych placówek franczyzowych i około 70 niewielkich punktów partnerskich. Firma ma już zaplanowane pierwsze otwarcia w przyszłym roku. Wiosną Czas na Herbatę zawita do Łomży, latem do Ostródy, a jesienią do Krakowa.
- Posuwamy się do przodu małymi kroczkami, spokojnie, ale systematycznie rozwijając naszą sieć i poszerzając asortyment. Większość franczyzobiorców, którzy do nas trafiają, znają już placówki i najzwyczajniej je lubią. Zapach, smak, ciepły klimat, to coś, co przyciąga do nas zarówno klientów, jak i franczyzobiorców – wyjaśnia Marta Głowska, dyrektor ds. rozwoju sieci Czas na Herbatę.
Na inwestycję we własny sklep z herbatami trzeba przeznaczyć ok 50 tys. zł, z czego 20 tys. pochłonie remont lokalu. Opłata za przystąpienie do systemu Czas na Herbatę wynosi 30 tys. zł. Inwestycja zwraca się w przeciągu 18-24 miesięcy. Franczyzobiorcy przechodzą szkolenia z zarządzania sklepem i personelem otrzymują również dostęp do know-how prowadzenia sklepu. Firma zapewnia również pomoc w stworzeniu wizualizacji lokalu zgodnej z wizerunkiem marki. Sklepy Czas na Herbatę prowadzą najczęściej miłośnicy herbaty, którzy dobrze znają jej tajniki.
- Sprzedać herbatę to nie wszystko, trzeba jeszcze kompetentnie wraz z tą herbatą przekazać klientowi wiedzę z zakresu historii herbaty i nauczyć go jak się z nią obchodzić. Ta mała edukacja przynosi wymierne korzyści – dodaje Marta Głowska.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej