Franczyza w wydaniu light

Regionalna Grupa Detaliczna wykorzystuje twardą i miękką franczyzę do rozwoju sieci Cezar Delikatesy i Malinka Market.
Regionalna Grupa Detaliczna powstała w wyniku przekształcenia działającej od 2005 roku spółki Cezar. Było to związane z koniecznością zarządzania dwoma sieciami sklepów spożywczych: Malinka Market oraz Cezar Delikatesy. Obie marki rozwijają się we franczyzie. Regionalna Grupa Detaliczna swoim zasięgiem obejmuje województwa podkarpackie, małopolskie oraz świętokrzyskie.
- Cały czas szukamy kolejnych partnerów do współpracy oraz nowych lokalizacji pod placówki handlowe – mówi Jan Bylica, prezes Regionalnej Grupy Detalicznej. - Do końca roku chcielibyśmy, aby nasze sieci liczyły łącznie ponad 100 sklepów. Mamy zamiar także rozszerzyć naszą działalność w południowo-wschodniej części Polski.
Regionalna Grupa Detaliczna prowadzi obecnie 89 sklepów, z czego 75 działa pod marką Malinka Market. Jest to sieć sklepów detalicznych, która zrzesza placówki handlowe na zasadach miękkiej franczyzy i umożliwia przedsiębiorcom zachowanie niezależności przy jednoczesnym zwiększeniu konkurencyjności. Na współpracy zyskują partnerzy, którzy korzystają ze wspólnej polityka zakupowej. Sklepy Malinka liczą od 50 do 230 m2.
Pozostałe 14 sklepów grupy działa pod logo Cezar Delikatesy. 11 obiektów stanowi własność sieci, zaś pozostałe trzy są prowadzone na zasadzie twardej franczyzy. Sklepy Cezar zajmują od 160 do 800 m2 powierzchni. Sklepy działające pod marką Cezar Delikatesy zyskują korzystne warunki współpracy z dostawcami oraz producentami, gdyż negocjacje prowadzone są na poziomie ogólnopolskim oraz regionalnym.
Franczyzobiorcy obu sieci Regionalnej Grupy Detalicznej mogą liczyć na większe bezpieczeństwo prowadzenia działalności związane z uczestnictwem w sieci, wsparcie specjalistów i działania marketingowe. Dawca licencji zapewnia również szkolenia dla personelu, pomoc w pozyskaniu środków finansowych oraz bezpłatne wykonanie zewnętrznej wizualizacji i szyldu.
Modele miękkiej i twardej franczyzy różnią się stopniem wzajemnego zaangażowania we współpracę. W pierwszym z nich właściciel sklepu ma większą swobodę podejmowania decyzji biznesowych, ale zazwyczaj mniej otrzymuje od franczyzodawcy. We franczyzie twardej partner musi ściśle przestrzegać wszystkich standardów, za to opieka dawcy licencji jest znaczna.
(boa)
ZOBACZ W KATALOGU

Al. Capone

Auchan

Booksale.pl

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Chorten

Czas na Herbatę

Delikatesy Centrum

Dr Konopny

Duży Ben Market Alkoholowy

Husse

Intermarché (Grupa Muszkieterów)

Leonidas

Odido

Oskroba

Pierrot Woda Źródlana

Polska Sieć Handlowa Lewiatan

SO FLY The Vape Shop

Stokrotka

Unikat Woda i Napoje

Wesoła Pani

Żabka
Sklepy typu convenience
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej