Paris Smile zmienia koncepcję

Miało być wybielanie zębów w Barach Uśmiechu i „cornerach”. W pierwszej kolejności powstaną jednak wyspy w centrach handlowych.
Paris Smile, francuski koncept oferujący usługi wybielania zębów, zacznie w Polsce rozwój franczyzowy od formatu wysp w centrach handlowych. Wcześniej spółka Kosmina Polska odpowiedzialna za wprowadzanie marki na naszym rynku mówiła o otwarciach pełnych lokali pod nazwą Barów Uśmiechu lub cornerów w istniejących już gabinetach dentystycznych.
- Przez ostatnie kilka miesięcy przyjrzeliśmy się uważniej realiom polskiego rynku i doszliśmy do wniosku, że format wysp w centrach handlowych cieszy się znacznie większym zainteresowaniem ze strony franczyzobiorców – mówił Przemysław Ostrowski, dyrektor spółki Kosmina Polska.
Obecnie polski operator Paris Smile kończy przygotowania do otwarcia pierwszej własnej wyspy francuskiej marki. Nastąpi ono 24 września w warszawskim Centrum Handlowym Reduta. Kolejne punkty otwierane będą na terenie całej Polski. Na razie spółka nie chce zdradzić, jaki będzie koszt uruchomienia własnej wyspy Paris Smile.
- Będzie to lokal pokazowy, który da też potencjalnym partnerom wyobrażenie, jak funkcjonować będzie taka placówka. Mamy już pierwszych poważnych kandydatów, którzy chcą uruchomić swoje wyspy i z niecierpliwością czekają na nasze otwarcie – przekonuje Ostrowski.
Kolejnych partnerów spółka Kosmina zamierza pozyskać na targach Franczyza 2012, które odbędą się między 18 a 20 października w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. Jak zapowiada Przemysław Ostrowski, goście targów będą mogli zapoznać się nie tylko z ofertą dotyczącą wysp, ale i Barów Uśmiechu oraz cornerów.
- By umożliwić rozwój naszego konceptu w takim formacie, musieliśmy ją odpowiednio przygotować od strony architektonicznej. Zamierzamy przecież wybielać klientom zęby, a to dość intymna sprawa. Żeby więc było to możliwe w galeriach handlowych, pomieszczenie musi być odpowiednio odizolowane - wyjaśnia menedżer.
(gum)
ZOBACZ W KATALOGU

Body Evolution

DepilConcept

EMS FitFactory

Equivalenza

F45 Training

Fast Line Studio

Fit +

Fit For Face

Gentlemen Barber Shop

Haircut Express

Hati Thai

Insway Gabinety Medycyny Naturalnej, Salony Zdrowia

In.Time

Jasmine Oriental Massage & Spa

Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris

Laser on the Way

Martelle Studio

Men’s World Barber & Clinic

Nail Factory

Orient Massage & Thai Organic

Perfect Look Clinic

Platinum Active EMS

Sieć Instytutów Podologii Suela

Studio Figura

Thai Bali Spa

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Xtreme KiDS

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej